کتاب مجموعه شرلوک هلمز (36جلدی)

The Naval Treaty
ماجراها،معماها،پرونده ها،داستان ها
کد کتاب : 3744
مترجم :
شابک : 9789643076863
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1893
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

36جلدی،گلاسه،باقاب

معرفی کتاب مجموعه شرلوک هلمز (36جلدی) اثر آرتور کانن دویل

آرتور کانن دویل یک پزشک و نویسنده اسکاتلندی بود که بیشتر به خاطر داستانهای تخیلی خود در مورد کارآگاه شرلوک هولمز، که عموما نقاط عطفی در حوزه آثار جنایی محسوب می شوند، مشهور است. او همچنین به خاطر خلق ماجراهای داستانی شخصیت دوم پروفسور چلنجر، و به دلیل محبوب سازی آثار رازآلود مری سلست مشهور شده است. او یک نویسنده پرکار بود که آثار دیگرش شامل داستانهای تخیلی و علمی تخیلی، نمایشنامه ها، عاشقانه ها، شعر، رمان های غیر داستانی و تاریخی و ... می شود..

کتاب مجموعه شرلوک هلمز (36جلدی)

آرتور کانن دویل
سر آرتور ایگناتیوس کانن دویل، زاده ی ۲۲ مه ۱۸۵۹ و درگذشته ی ۷ ژوئیه ۱۹۳۰، نویسنده و پزشک اسکاتلندی بود. وی شهرت خود را مدیون خلق شخصیت شرلوک هولمز، کارآگاه خصوصی بسیار مشهور، است.آرتور کانن دویل در ادینبورگ چشم به جهان گشود. پدر وی چارلز دویل فرزند جان دویل و برادر ریچارد دویل بود. پدر وی همانند پدر و برادرش به کار نقاشی مشغول بود. البته عدم موفقیت وی در این رشته سبب شد تا وی به شدت به مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کند و در نهایت به خاطر حمله های ناشی از بیماری صرع به آسایشگاه منتقل شود. او فردی ...
نکوداشت های کتاب مجموعه شرلوک هلمز (36جلدی)
A very mysterious story of my most favorite fictitious character of all time, Sherlock Holmes.
داستانی بسیار رازآلود از محبوب ترین شخصیت تمام دوران ها، شرلوک هولمز.

قسمت هایی از کتاب مجموعه شرلوک هلمز (36جلدی) (لذت متن)
او از کنار تختخواب به سمت پنجره باز پیاده شد و ساقه افتاده یک گل رز را نگه داشت و نگاهی به ترکیب رنگهای زرشکی و سبز انداخت. این سطح جدیدی از شخصیت او برای من بود، زیرا من قبلا هرگز ندیده بودم که وی علاقه ای جدی به اشیاء طبیعی نشان دهد."