کتاب قانون گلدون

Vase Law
(20 قانون طلایی طبیعت که زندگیتان را متحول می کند)
کد کتاب : 37619
شابک : 978-6226829694
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 70
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قانون گلدون اثر بردیا خسروانی

"قانون گلدون" نوشته ی "بردیا خسروانی"، کتابی است شامل "20 قانون طلایی طبیعت که زندگیتان را متحول می کند". نویسنده هر کدام از این قوانین را در قالبی ساده و صمیمی به خواننده معرفی می کند، به نحوی که توصیه های کتاب به هیچ وجه حالت نصیحت نداشته و گویی یک دوست صمیمی، حرف هایی را که صحت آن ها اثبات شده، با ملایمت بیان می کند. "بردیا خسروانی"، پس از ارائه ی مقدمه "قانون گلدون"، به بحث مقایسه کردن می پردازد و با بررسی ابعاد آن، به خواننده نشان می دهد که چرا باید از مقایسه کردن اجتناب کند.
هر گلی خاک مخصوص را می خواهد و "قانون گلدون" به شما می گوید که چطور خاک مناسب خود را به دست آورید. در اینجا شیوه ی شناسایی نیازها و همچنین برطرف کردن آن ها توضیح داده شده و علاوه بر پرداختن به مساله ی مهر و محبت، از مفهومی که به عنوان خار در کنار گل یاد می شود نیز صحبت به میان آمده است. "قانون گلدون" ظرفیت را به شما نشان می دهد و از دانش بیشتر که به مثابه ی خاک اضافه است نیز حرف می زند. بسیاری از خوانندگان این کتاب ممکن است از تغییر و تحول واهمه داشته باشند اما "بردیا خسروانی" به آن ها می گوید که چطور خاک خود را زیر و رو کنند و پس از رشد اولیه، چیزهای اضافه را هرس کنند.
آدم ها نیز همچون گل ها دستخوش شرایط مختلفی نظیر تغییر فصل و جبر زمانه می شوند و حتی ممکن است به این نتیجه برسند که هر گلی، میوه نمی دهد؛ اما "بردیا خسروانی" با "20 قانون طلایی طبیعت که زندگیتان را متحول می کند" به خوانندگان می آموزد که چطور با این شرایط کنار آمده و رشد همه جانبه ای را تجربه کنند.

کتاب قانون گلدون

قسمت هایی از کتاب قانون گلدون (لذت متن)
یک ضرب المثل قدیمی می گوید: «هرچه بکاری، همان را برداشت خواهی کرد». همان طور که در طبیعت هرچیزی بکاریم حاصلش را برداشت می کنیم، در مورد ما هم این قانون صدق می کند. نتیجه ی اعمال ما حاصل کاری است که در حال انجام دادنش هستیم. اگر در زندگی تلاش نمی کنیم و اهداف روشنی نداریم، طبیعی است که به هدف دلخواهمان نرسیم و در مسیر زندگی، مثل برگی بر روی رودخانه به هر سمتی کشیده شویم.