کتاب شکاف اعتماد به نفس

The Confidence Gap
کد کتاب : 37665
مترجم :
شابک : 978-6007152409
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

اعتماد به نفس گمشده
The Confidence Gap
(زندگی مثبت)
کد کتاب : 40654
مترجم :
شابک : 978-9641701453
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب شکاف اعتماد به نفس اثر راس هریس

کتاب شکاف اعتماد به نفس که ریشه در تکنیک های انقلابی درمانی دارد ، یک نقشه راه عملی برای مقابله با ترس و تردیدهایی که شما را عقب نگه داشته اند.
خیلی از ما فرصت های زندگی را از دست می دهیم زیرا اعتماد به نفس کافی نداریم. خواه سخنرانی در جمع باشد ، خواه به عهده گرفتن نقش رهبری یا خواهان ملاقات از شخصی شدن ، شرایطی وجود دارد که ما فقط احساس نمی کنیم که می توانیم از پس چالش هایی که با آن ها روبرو هستیم برآییم.
راس هریس یک راه حل شگفت آور برای افزایش اعتماد به نفس ، و کاهش خجالتی بودن و ناامنی ارائه می دهد: او می گوید ، به جای تلاش برای "غلبه بر" ترس های مایمان ، ایجاد رابطه ی جدید با آنها عاقلانه تر است. به طور متناقضی ، فقط زمانی که ما مبارزه با ترس خود را متوقف می کنیم ، می توانیم آزادی پایدار از آن پیدا کنیم.
کتاب شکاف اعتماد به نفس با استفاده از تکنیک های درمان پذیرش و تعهد (ACT) ، یک روش پیشرفته شناختی-رفتاری ، توضیح می دهد که چگونه:

• خود را از تصورات غلط رایج درباره اعتماد به نفس و چگونگی ایجاد آن خلاص کنید
• رابطه خود را با ترس و اضطراب تغییر شکل دهید
• ارزشهای اصلی خود را روشن کرده و از آنها به عنوان الهام و انگیزه خود استفاده کنید
• از ذهن آگاهی برای کنترل موثر افکار و احساسات منفی استفاده کنید.
کتاب شکاف اعتماد به نفس را سحر محمدی ترجمه کرده است. این کتاب توسط نشر سایه ی سخن منتشر شده است.

کتاب شکاف اعتماد به نفس

راس هریس
راس هریس پزشک، روان درمان و نویسنده پرفروش کتاب "تله شادمانی" است که هم اکنون به بیست و دو زبان ترجمه شده است. او یکی از چهره های پیشرو جهان در زمینه پذیرش و تعهد درمانی (ACT) است، و او به طور مرتب به استرالیا و دیگر نقاط جهان سفر می کند تا طیف گسترده ای از متخصصان را برای این روش آموزش دهد. از کتاب های دیگر وی می توان "تله اعتماد به نفس"، و " با عشق عمل کن" را نام برد.
نکوداشت های کتاب شکاف اعتماد به نفس
This book could save you years of psychological struggle, yank you out of negative emotional patterns, and help propel you to a much happier, more productive life
ین کتاب می تواند شما را از سالها مبارزه روانی نجات دهد ، شما را از الگوهای عاطفی منفی رها کند و به شما برای داشتن زندگی بسیار شادتر و پربارتر کمک کند.
Martha Beck

One of the most hopeful (and helpful) messages we can take away from this book is this: we can learn to do the things that matter, even when our minds say it’s not possible.
یکی از امیدوار کننده ترین (و مفیدترین) پیام هایی که می توانیم از این کتاب برداریم این است: ما می توانیم یاد بگیریم که کارهای مهم را انجام دهیم ، حتی اگر ذهن ما بگوید که این کار امکان پذیر نیست.
Spirituality & Health

قسمت هایی از کتاب شکاف اعتماد به نفس (لذت متن)
ذهن در مقایسه کردن بسیار مهارت دارد. گاهی به ویژگی هایی اشاره می کند که در آن ها بهتر از بقیه ایم و گاهی مواردی را گوشزد می کند که در آن ها از دیگران بدتریم. کارکرد ذهن وقتی مفید است که به شیوه ای سازنده و محترمانه ما را با دیگران مقایسه کند؛ طوری که امکان یادگیری، رشد و پیشرفت را فراهم آورد. فرض کنید ذهنتان به شما می گوید: «تایگر وودز بسیار بهتر از من گلف بازی می کند. او چه کار می کند که بازی اش بهتر شود؟ چقدر تمرین می کند؟ چگونه می توانم از بعضی راهکارهایش الگو بگیرم؟» اگر به چنین افکاری اجازه دهیم اقدامات ما را جهت دهند، احتمالا مفید واقع می شود؛ اما مقایسه ای که ذهن در آن فقط از برتری دیگران به شما صحبت کند یا این که بگوید دیگران بسیار راحت تر از شما به آن چه می خواهند می رسند، مفید نخواهد بود.