کتاب مدیریت خشم

Anger Management
کتاب کار نوجوان (مهارت های زندگی نوجوانان)
کد کتاب : 110079
مترجم :
شابک : 978-6007152263
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مدیریت خشم
Life Skills
راهنمای مربی (مهارت های زندگی نوجوانان)
کد کتاب : 37699
مترجم :
شابک : 978-6007152256
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت خشم اثر ایوان پیرسون

این مجموعه یک راهنمای کامل برای مربیان است که بر اساس نیازهای خود به دانش آموزان توصیه‌ها و راهکارهایی برای بهبود مهارت‌های نوجوانان ارائه می‌دهد. این راهنما به بررسی مسئله‌ی خشم به عنوان یک پدیده‌ی طبیعی می‌پردازد که عدم کنترل آن می‌تواند منجر به عواقب ناخوشایندی شود. علاوه بر این، راهکارهایی برای درک عوامل شکل‌گیری خشم و مدیریت آن به عنوان یکی از مهارت‌های مهم نوجوانان ارائه می‌شود.

این مجموعه نه تنها به مربیان کمک می‌کند تا بهترین روش‌ها و فعالیت‌ها را برای تقویت مهارت‌های نوجوانان در نظر بگیرند، بلکه همچنین ایشان را در مواجهه با مسائلی چون خشم و تأثیر آن بر رفتار و عملکرد نوجوانان راهنمایی می‌کند. این مجموعه با تمرکز بر روی ارتقاء مهارت‌های مدیریت خشم و شناخت عوامل موثر در شکل‌گیری آن، به مربیان ابزارهای ارزشمندی را ارائه می‌دهد تا به بهبود روابط با دانش‌آموزان و تربیت نسل جوان کمک کنند.

کتاب مدیریت خشم

ایوان پیرسون
ایوان پیرسون نویسنده و شاعر آزاد است. اولین کتاب تصویری او، Sadie Braves the Wilderness، در ماه مه سال 2017 منتشر شد. او یک جایزه غیر داستانی خلاقانه Loft، یک جایزه Shabo در ادبیات کودکان و یک بورس هیئت هنری ایالت مینه سوتا دریافت کرده است. او در مینیاپولیس زندگی می کند.