کتاب زندگی بر روی میسی سیپی

Life on the Mississippi
کد کتاب : 3778
مترجم :
شابک : 9786001216190
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 540
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1883
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

زندگی روی میسی سی پی
Life on the Mississippi
  • 90,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ناژ ناژ
    نویسنده:
کد کتاب : 3779
مترجم :
شابک : 9786009109784
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 624
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 1883
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی بر روی میسی سیپی اثر مارک تواین

زندگی بر روی میسی سیپی در حقیقت، بخشی از زندگی نویسنده ی اثر، مارک تواین، است. او در این کتاب به حدی داستان، حکایت، لطیفه و نکته های تازه، خنده دار و بانمک آورده که خواننده در پایان کتاب شگفت زده از خویش می پرسد که آیا نویسنده قصد داشته شرحی از زندگی در کناره ی آن رودخانه ی شگفت به دست دهد یا آن که داستان پردازی خود را از مسائل انسانی به نمایش بگذارد.

مارک تواین از قدیمی ترین نویسندگان آمریکایی که نثر منحصر بفردی دارد و کتاب هاکلبری فین بعنوان شاهکار بی نظیر ادبی وی یاد میشود که از روی متن این کتاب فیلم "می سی سی پی" ساخته شده است که که چندین بار از تلویزیون ایران پخش گردیده است.

درکتاب زندگی بر روی می سی سی پی مارک تواین با همان لحن شوخ طبع و طنز شیوای خود به تاریخ و جغرافیای منطقه می سی سی پی اشاره دارد که متاسفانه همانند این نثر کتابی در کشور خودمان نداریم که بتواند از زبان یک رود پرآب دغدغه ها و رویاهای او بیان شود یا توصیف حس بالیدن مغرورانه ی یک کوه و یا اینکه تواضع و فروتنی یک دشت وسیع توسط خودشان می تواند جذاب و شیرین باشد.

کتاب زندگی بر روی میسی سیپی

مارک تواین
ساموئل لانگهورن کلمنس، معروف به مارک تواین، نویسنده و فکاهی نویس نامدار آمریکایی در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در فلوریدای ایالات متحده متولد شد. مارک تواین ششمین فرزند از 7 فرزند خانواده بود و از ۱۱سالگی به علت فوت پدرش، مجبور شد در کسوت نقاش در نیویورک و فیلادلفیا کار کند.به فاصله ی کمی پس از تولد مارک، خانواده به هاینبال مهاجرت کردند و دوران کودکی و نوجوانی مارک تواین در این منطقه سپری شد. او در دوران تحصیلات ابتدایی، شاگردی متوسط بود اما به قول خودش هیچ دانش آموزی در هجی کردن کلمات به پایش هم نمی رسی...
نکوداشت های کتاب زندگی بر روی میسی سیپی
The Lincoln of our literature.
لینکن ادبیات ما
William Dean Howells

At once a romantic history of a mighty river, an autobiographical account of Mark Twain's early steamboat days, and a storehouse of humorous anecdotes and sketches, Life on the Mississippi is the raw material from which Twain wrote his finest novel.
یک تاریخ عاشقانه از یک رودخانه توانا ، یک شرح حال زندگینامه ای از روزهای اولیه قایق گازی مارک تواین ، و یک انبار از حکایات و نقشه های طنزآمیز ، زندگی روی می سی سی پی تواین بهترین رمان او است.
Adventures of Huckleberry Finn

قسمت هایی از کتاب زندگی بر روی میسی سیپی (لذت متن)