کتاب داستان هایی از گنجینۀ خرد چین

A Treasury of China's Wisdom
کد کتاب : 37886
مترجم :
شابک : 978-9641651055
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 584
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب داستان هایی از گنجینۀ خرد چین اثر چینگ هوآ تانگ

این کتاب نتیجه سال ها مطالعه در ادبیات کلاسیک چین و بررسی کل تاریخ قطور این کشور است. برای نوشته شدن این اثر، کتاب هایی چون «توطئه چینی های کشورهای جنگنده»، «داستان سلسله سونگ»، «وقایع نامه سه پادشاهی» و «تاریخ امپراطوری مینگ» مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته اند.
کتاب «داستان هایی از گنجینه خرد چین» 10 بخش کلی دارد که عبارت اند از: خردمندی در عمل، تعلیم و تربیت اخلاقیات و ارزش های خانوادگی، شوخ طبعی اراده و هنر برنده شدن، رهبریْ مدیریت و روابط انسانی، عشق و مزاحمت جنسی، بلندپروازیْ توانایی و روانشناسی انسان، پایانْ ثروت و میانه روی، استعدادْ نگرش و سرنوشت، سیاست: نیک مردانْ پلیدان و شروران، راه صلح.

کتاب داستان هایی از گنجینۀ خرد چین

چینگ هوآ تانگ
چینگ هوآتانگ در شانگهای در سال 1980 هنگامی كه دانشجوی دانشگاه عادی شرق چین با گرایش زبان و ادبیات انگلیسی بود، برنده جایزه اول مسابقات جهانی انگلیسی شد كه توسط BBC پشتیبانی شد. متعاقباً وی برای تحصیل به بریتانیا رفت و از دانشکده اقتصاد لندن با درجه لیسانس اقتصاد در رشته حسابداری و امور مالی با درجه عالی فارغ التحصیل شد. در سال 1983، وی در دانشکده بازرگانی هاروارد پذیرفته شد و در سال 1985 به عنوان اولین MBA هاروارد از جمهوری خلق چین فارغ التحصیل شد.وی در چندین شرکت مدیریت دارایی از جمله بارکلی...