کتاب خانۀ سبز

The Green House
گرایشهایی نو در معماری پایدار
  • 70,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: معین معین
    نویسنده:
کد کتاب : 37955
مترجم :

شابک : 978-9641651871
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خانۀ سبز اثر آلانا استنگ

کتاب حاضر تجربۀ بینظیری را در اختیار خوانندگانش قرار می دهد تا با جنبه های زیست محیطی دانش معماری بیشتر آشنا شوند. تلاش نویسندگان کتاب بر این امر معطوف شده که دیدگاه عامیانه از خانۀ پایدار، به عنوان بنایی با سقف شیبدار متشکل از سلولهای خورشیدی، به جنبه های متعالی زیباشناسی آن متمرکز شود.
امروزه حفظ منابع طبیعی به عنوان میراثی گرانبها برای نسلهای آینده، هدف اصلی جنبش های معماری سبز در سراسر دنیاست و جنبش پایداری بخشی جدایی ناپذیر از معماری تلقی می شود.
از دیدگاه مترجمین، نکتۀ دارای اهمیت در این کتاب، معرفی پروژه های ساخته شده در اقلیم های گوناگون و نحوۀ برخورد معماران و سازندگان بنا در ارائۀ راهکارهای موثر جهت بهره گیری حداکثری از اقلیم، ضمن حفظ اصول پایداری است.
به این امید که نکات اجرایی و ایده های ناب مطرح شده در متن، نظر مهندسین معماری و عمران را جلب نماید تا در پروژه های پیش رو هر چه بیشتر و مطمئن گام بردارند.

کتاب خانۀ سبز

آلانا استنگ
آلانا استنگ (Alanna Stang) سردبیر اجرایی مجله ID است.آلانا که مدیر یکنشر فصلی است، به عنوان مدیر مسئول Whole Living و ویراستار اجرایی Martha Stewart Living و Cookie Condé Nast، رویکردی الهام بخش و در عین حال قابل دسترسی به اطلاعات، به منظور تندرستی، سبک زندگی، طراحی و پایداری به ارمغان آورد. علاوه بر این، آلانا در بسته بندی کتاب های بصری، راهنمایی محتوای آنلاین و کار با مارک ها و بازاریابان برای شکل دادن به انواع پیام ها، تجربه عمیقی در - و علاقه مداوم به آن - دارد.