کتاب کوانتوم در چند دقیقه

Quantum Physics in Minutes
توصیف فشرده ی گیتی از دریچه ی کوانتومی
کد کتاب : 62328
مترجم :
شابک : 978-6229849545
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 426
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مکانیک کوانتومی به زبان ساده
Quantum Physics in Minutes
کد کتاب : 38086
مترجم :
شابک : 978-9641652465
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 422
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده اثر جما لاوندر

فیزیک کوانتومی بنیادی ترین - اما همچنین گیج کننده ترین - شاخه علم است. انتقال از راه دور، پادماده و جهان‌های موازی، و همچنین زیربنای تمام فناوری دیجیتال ما، به همان اندازه مهم است که ذهن را درگیر می‌کند. این کتاب «مکانیک کوانتومی به زبان ساده» روشن و فشرده، دنیای عجیب و زیبای کوانتوم و از این رو ماهیت خود واقعیت را رمزگشایی می کند.

مطالب عبارتند از: گربه شرودینگر، درون اتم، باغ وحش ذرات، بوزون هیگز، اصل عدم قطعیت هایزنبرگ، تاس بازی خدا، نسبیت، انفجار بزرگ، انرژی تاریک و ماده، سیاهچاله ها، سرنوشت جهان، گرانش کوانتومی، نظریه ریسمان، چندجهانی، ارتباطات فوری، محاسبات کوانتومی و رمزنگاری، ابررسانایی، زیست‌شناسی کوانتومی، آگاهی کوانتومی و بسیاری موارد دیگر.

این کتاب به عنوان مجموعه ای از مقالات کوچک با 200 نمودار ساده برای کمک به درک شما از کوانتوم نوشته شده است. هیچ راهنمای ساده تری برای این موضوع بدنام گیج کننده وجود ندارد. در نهایت برای افراد غیرمتخصص این امکان وجود دارد که نظریه کوانتومی و نقش مرکزی آن در پیدایش جهان و وجود حیات را درک کنند.

کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده

جما لاوندر
جما لاوندر (متولد 13 سپتامبر 1986) ستاره شناس، نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی است. وی در حال حاضر به عنوان سردبیر مجله علمی همه چیز درباره فضا، ماهانه متعلق به ناشر انگلیسی Future plc و همچنین سردبیر نمونه کارهای علمی plc Future plc است. وی نویسنده کتابهایی در زمینه فیزیک کوانتوم است.
دسته بندی های کتاب مکانیک کوانتومی به زبان ساده