کتاب تکنیکهای عملیات روانی

Psychiatric operation techniques
و شیوه های مقابله
  • 140,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: به نشر به نشر
    نویسنده:
کد کتاب : 38146
شابک : 978-9640214688
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تکنیکهای عملیات روانی اثر رضا جنیدی

موضوع کتاب حاضر به بررسی جنگ نرم در چهارچوب نقش و کارکرد قدرت، امنیت، و تهدید نرم می‌پردازد و به شرح مسأله انقلاب نرم در قالب نظریه امنیتی می‌پردازد. این کتاب دارای دو بخش کلی و شش فصل است که در آنها به مطالب مهمی پرداخته شده است.

در فصل نخست، چهار دیدگاه نظری درباره انقلاب نرم مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد تا مفهوم و برخوردهای مختلف این پدیده را به نمایش بگذارد.

فصول دوم تا چهارم به تشریح قدرت نرم، تهدید نرم و امنیت نرم می‌پردازند. در هر یک از این فصول، به تعریف دقیق، ماهیت، ویژگی‌ها، ابزارها، و شیوه‌های عملی این مولفه‌ها پرداخته شده است.

در پایان، الگوهای ارتباطی بین قدرت، امنیت و تهدید نرم به عنوان محورهای اصلی دو فصل آخر کتاب بیان شده‌اند. نویسنده در این پژوهش تلاش کرده است تا مدل‌های ارتباطی بین عناصر جنگ نرم را با تأکید بر عوامل شناختی شامل افکار، باورها و رفتارها تحلیل کند. این تحلیل به بررسی ارتباط میان عناصر جنگ نرم و همبستگی آنها می‌پردازد.

با این رویکرد تحلیلی جامع، کتاب به مطالعه و فهم عمیق‌تری از جنگ نرم و نقش آن در امنیت جامعه و تهدیدات نرم می‌پردازد و مدل‌های مفهومی برای تفسیر این پدیده را ارائه می‌دهد.

کتاب تکنیکهای عملیات روانی