کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

Smart Women Finish Rich
کد کتاب : 38207
مترجم :
شابک : 978-6007221044
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند اثر دیوید باخ

کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند اثر دیوید باخ، راهنمای هر زنی برای برنامه ریزی مالی سنجیده، پس انداز عاقلانه، سرمایه گذاری عاقلانه و رسیدن به امنیت مالی به منظور داشتن فردایی مطمئن است.
این کتاب، یک نقشۀ راه مالی است که به خانم ها نشان خواهد داد چطور از جایی که در حال حاضر هستند، به جایی که می خواهند باشند برسند. خبر خوب این است که زنان در استفاده کردن از نقشۀ راه خیلی خوبند. بی شک از بیشتر مردها در این کار بهترند! مردها عموما ترجیح می دهند بی هدف برانند و به امید یافتن علامت راهنمای آشنایی باشند، تا این که اعتراف کنند گم شده اند و از کسی مسیر درست را بپرسند.
دیوید باخ (David Bach)، مشاور مالی صاحب نام، در کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند، به زنان، از هر سن و قشری، نشان می دهد چطور سرنوشت مالی خود را در دست بگیرند تا هم خوب زندگی کنند و هم با خیال راحت بازنشسته شوند. چه درآمدت به سختی کفاف مخارج ماهانه ات را می دهد، و چه ارث کلانی نصیبت شده باشد، فرقی ندارد.

کتاب زنان باهوش آخرش پولدار می شوند

دیوید باخ
دیوید ال باخ نویسنده مالی، شخصیت تلویزیونی، سخنران انگیزشی، کارآفرین و بنیانگذار FinishRich.com آمریکایی است. باخ، بیشتر بخاطر سری کتابهای Finish Rich و سری کتابهای مالی انگیزشی اتوماتیک میلیونر تحت عنوان Finish Rich شناخته می شود. وی از سال 1998 تاکنون 12 کتاب با بیش از هفت میلیون نسخه چاپ تألیف کرده است. یازده کتاب باخ پرفروش ترین کتاب های ملی بوده اند، از جمله 9 کتاب پرفروش متوالی نیویورک تایمز، که دو کتاب پرفروش شماره 1 پیاپی نیویورک تایمز بوده اند (میلیونر خودکار و شروع با تأخیر ، پایان ...