کتاب ناشناخته

Incognito
زندگی اسرار آمیز مغز
کد کتاب : 38237
مترجم :
شابک : 978-6229624609
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز سال 2011

معرفی کتاب ناشناخته اثر دیوید ایگلمن

ناشناخته کتاب غیر داستانی پرفروش نیویورک تایمز است که توسط دیوید ایگلمن ، عصب شناس آمریکایی ، استاد دانشگاه استنفورد نوشته شده است. این کتاب کنار هم قرار گرفتن خود آگاه و ناخودآگاه ذهن را مورد بررسی قرار می دهد. در این کتاب ، ایگلمن ادعا می کند که بیشتر عملیات مغز برای خود آگاه غیرقابل دسترس است ، به طوری که خود آگاه "مانند یک مسافر قاچاقی سوار یک کشتی بخار است ، افتخار این سفر نصیبش می شود بدون اینکه از مهندسی عظیم زیر پایش چیزی بداند."
اگر خودآگاه - بخشی که خود شما در نظر گرفته می شود - فقط نوک کوه یخ است ، پس بقیه اش چه کارهایی چه می کند؟
در این کتاب درخشان و مهیج ، دانشمند علوم اعصاب مشهور دیوید ایگلمن در اعماق ناخودآگاه مغز شما حرکت می کند تا اسرار شگفت آور آن را روشن کند. چرا قبل از اینکه آگاهانه از خطر پیش رو مطلع شوید ، پای شما می تواند تا نیمه به سمت پدال ترمز حرکت کند؟ آیا مل گیبسون واقعی وجود دارد؟ چگونه مغز شما مانند یک دموکراسی متضاد درگیر جنگ داخلی است؟ چرا افرادی که نام آنها با ج شروع می شود بیشتر خواستار ازدواج با افراد دیگری هستند که نام آنها هم با ج شروع می شود؟ و چرا نگه داشتن یک راز اینقدر دشوار است؟
با استفاده از آسیب مغزی ، مکان یابی هواپیما ، دوست یابی ، مواد مخدر ، زیبایی ، خیانت ، سینستزی ، قانون کیفری ، هوش مصنوعی و توهمات بصری ، کتاب ناشناخته یک کاوش عمیق و هیجان انگیز در درون ذهن و تمام تناقضات آن است.

کتاب ناشناخته

دیوید ایگلمن
دیوید ایگلمن (متولد ۲۵ آوریل ۱۹۷۱) یک نویسنده و دانشمند آمریکایی رشته عصب‌شناسی است. او در دانشگاه استنفورد تدریس می‌کند و مدیر عامل شرکت NeoSensory، توسعه دهندهٔ دستگاه‌های جایگزینی حسی است. او همچنین هدایت مؤسسه غیرانتفاعی علم و قانون، که به دنبال هماهنگ‌کردن سیستم حقوقی با علوم مدرن اعصاب می‌باشد را عهده‌دار است. ایگلمن برای فعالیت‌هایش در زمینه نوروپلاستی درک زمان حس‌آمیزی synesthesia و حقوق عصب‌شناختیشناخته شد. او همچنین نامزد دریافت کمک هزینه...
نکوداشت های کتاب ناشناخته
Incognito does the right thing by diving straight into the deep end and trying to swim.
کتاب ناشناخته با شیرجه زدن در عمق و تلاش برای شنا کردن ، کارش را به درستی انجام می دهد.
Boston Globe Boston Globe

Appealing and persuasive.
جذاب و اقناع کننده.
Wall Street Journal Wall Street Journal

قسمت هایی از کتاب ناشناخته (لذت متن)
وقتی از دست خودتان عصبانی می شوید، دقیقا چه کسی از دست چه کسی عصبانی است؟ چرا وقتی به یک آبشار خیره می شوید، به نظرتان می رسد که سنگ ها در حال حرکت به سمت بالا هستند؟ چرا ویلیام داگلاس، قاضی دادگاه عالی ادعا می کند می تواند فوتبال یا هاکی بازی کند، درحالی که همه می دانند که او بعد از سکته مغزی فلج شده است؟ چرا توماس ادیسون فیلی به نام تاپسی را با جریان برق کشت؟ چرا مردم دوست دارند پول خود را در حساب های پس انداز کریسمس ذخیره کنند، بدون اینکه سودی از آن عایدشان شود؟ مل گیبسون مستی که ضد یهود است و مل گیبسون هوشیاری که به خاطر رفتار یهود ستیزانه اش پوزش می خواهد، کدام یک مل گیبسون واقعی است؟ وجه اشتراک اولیسه و بحران وام مسکن چیست؟ چرا رقصنده ها در زمان های خاصی از ماه، درآمد بیشتری دارند؟ چرا فردی که اول اسمش با حرف ج شروع می شود به احتمال زیاد با فردی ازدواج می کند که اول اسمش ج است؟ چرا وسوسه می شویم رازی را لو دهیم؟ آیا احتمال خیانت به همسر در بعضی از زن و شوهرها بیشتر است؟ چرا بیماران مبتلا به پارکینسون که دارو مصرف می کنند به قماربازانی اجباری تبدیل می شوند؟