کتاب کرم اندازه گیر

Inch by Inch
کد کتاب : 38241
مترجم :
شابک : 978-9644323010
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1960
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد مدال کالدکات سال 1961

معرفی کتاب کرم اندازه گیر اثر لئو لیونی

کرم اندازه گیر یک کتاب مصور است که در سال 1960 نوشته و توسط لئو لیونی به تصویر کشیده شده است. این کتاب داستان یک کرم را روایت می کند که دوست دارد همه چیز را اندازه بگیرد. این کتاب در سال 1961 جایزه Caldecott Honor را برای تصاویر خود دریافت کرد.

این کتاب «کرم اندازه گیر» یک اثر مصور کلاسیک مورد علاقه کودکان آنها را با یک کرم آشنا می کند که می تواند هر چیزی را در زیر نور خورشید اندازه گیری کند، از دم رابین گرفته تا منقار توکان. وقتی بلبلی گرسنه او را تهدید می‌کند که برای صبحانه می‌خورد مگر اینکه بتواند آهنگ او را اندازه‌گیری کند، کرم اینچ باید هوشمندانه این معضل را حل کند. این یک کتاب تصویری غریب و شیرین است که می پرسد: "آیا می توان آهنگ را اندازه گرفت؟"

رنگ‌های دوست‌داشتنی، تعریف واضح برش‌ها در برابر فضای سفید، ریتم ترکیب و سادگی کلیت، کتابی زیبا و مناسب برای لذت بردن کودکان کوچک و بزرگترها می‌سازد.

کتاب کرم اندازه گیر

لئو لیونی
لئو لیونی (۵ مه ۱۹۱۰–۱۱ اکتبر ۱۹۹۹) نویسنده و تصویرگر کتابهای کودکان بود. او در هلند متولد شد و قبل از رفتن به ایالات متحده در سال ۱۹۳۹ به ایتالیا نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان مدیر هنری چندین آژانس تبلیغاتی و سپس برای مجله فورچون کار می‌کرد. او در سال ۱۹۶۲ به ایتالیا بازگشت و شروع به نوشتن کتابهای کودکان کرد. در سال ۱۹۶۲، کتاب او با نام " هر اینچ " جایزه لوئیس کارول شل از آن خود کرد.لیونی در آمستردام متولد شد اما دو سال در فیلادلفیا زندگی کرد و در دوران نوجوانی به ایتالیا رفت. پ...