کتاب بگذار سگ ها را رها کنیم

Let Loose the Dogs
(اسرار مرداک 4)
کد کتاب : 38315
مترجم :
شابک : 978-9647196734
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 472
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه آنتونی سال 2004

معرفی کتاب بگذار سگ ها را رها کنیم اثر مورین جنینگز

زندگی و کار کارآگاه مرداک به طرز غم انگیزی در هم می‌پیچد وقتی که خواهرش که مدت‌ها پیش برای فرار از پدر بدسرپرست خود به صومعه فرار کرده بود، در بستر مرگ می افتد. در همین حال، همین پدر به قتل متهم شده و از پسر جدا شده خود می خواهد تا بی گناهی او را ثابت کند. اما مرداک با شناخت پدرش، چه چیزی را باید باور کند؟

مجموعه مرداک کارآگاه مورین جنینگز از همان ابتدا موفقیت‌آمیز بود. اولین رمان این مجموعه که با نقدهای تحسین برانگیز منتشر شد، در فهرست نهایی جوایز رمان اول آرتور الیس و آنتونی قرار گرفت. نشریه تاثیرگذار درود ریویو آن را به عنوان یکی از ماجراهای معمایی مورد علاقه خود در سال 2001 انتخاب کرد. کتاب «بگذار سگ ها را رها کنیم» در سال 2004 در فهرست نهایی جایزه آنتونی برای بهترین راز تاریخی قرار گرفت.

سه تا از این رمان‌های این مجموعه برای تلویزیون اقتباس شده‌اند و چهار فصل از یک مجموعه تلویزیونی، اسرار مرداک، بر اساس شخصیت‌های رمان‌ شکل گرفته اند.

کتاب بگذار سگ ها را رها کنیم

مورین جنینگز
مورین جنینگز (متولد 1939) نویسنده کانادایی بریتانیایی است که بیشتر با مجموعه کارآگاه مرداک شناخته می شود که مجموعه تلویزیونی کارآگاه مرداک بر اساس آن ساخته شده است.مورین جنینگز در بیرمنگام انگلیس متولد و بزرگ شد. او در مدرسه دستور زبان سالتی تحصیل کرد. جنینگز هنگامی که هفده ساله بود با مادرش به کانادا مهاجرت کرد. وی روانشناسی و فلسفه را در دانشگاه ویندزور و فوق لیسانس ادبیات انگلیسی را در دانشگاه تورنتو خواند. جنینگز در ابتدا در مؤسسه پلی تکنیک رایرسون تدریس می کرد و بعداً به عنوان روان درمان...