کتاب زیر دم اژدها

Under the Dragon's Tail
(اسرار مرداک 2)
کد کتاب : 38366
مترجم :
شابک : 978-9647196680
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زیر دم اژدها اثر مورین جنینگز

در سال ۱۸۹۵، در شهر تورنتو کانادا، اتفاقات مرتبط با کارآگاه مرداک رخ می‌دهند. ویلیام مرداک، کارآگاهی که به عنوان مامور شهربانی فعالیت می‌کند، در تلاش است تا معماهای مختلفی را حل کند. روش‌های تشخیص او با استانداردهای آن زمان تفاوت‌هایی دارد. مرداک سه همراه با نام‌های سربازرس براکانرید، دکتر جولیا آگدن و پاسبان با مهارت و اشتیاق، جورج کرابتری دارد.

جورج کرابتری، یک شخصیت مشتاق است که به نوشتن رمان‌های معمایی علاقه دارد. سربازرس براکانرید، مافوق مرداک، یک فرد دیرباور و رک‌گوی یورکشایری است. او تمایل دارد روش‌های مرسوم دوران را با روش‌ها و متدهای نوین مرداک جایگزین کند. اما وقتی مرداک با موفقیت معماها را حل می‌کند، براکانرید نیز خوشحالی و افتخار را تجربه می‌کند.

کرابتری معمولا از متدهای پیشرفته‌تر کار مرداک سر در نمی‌آورد، اما اشتیاق و وفاداری‌اش به او او را به یک دستیار مجدد و مفید تبدیل می‌کند. دکتر آگدن نیز مانند کرابتری، حامی قوی‌ای از متدهای مرداک است. تخصص او در آسیب‌شناسی به مرداک در جمع‌آوری مدارک و اطلاعات برای حل معماهای پیچیده بسیار کمک می‌کند.

کتاب زیر دم اژدها

مورین جنینگز
مورین جنینگز (متولد 1939) نویسنده کانادایی بریتانیایی است که بیشتر با مجموعه کارآگاه مرداک شناخته می شود که مجموعه تلویزیونی کارآگاه مرداک بر اساس آن ساخته شده است.مورین جنینگز در بیرمنگام انگلیس متولد و بزرگ شد. او در مدرسه دستور زبان سالتی تحصیل کرد. جنینگز هنگامی که هفده ساله بود با مادرش به کانادا مهاجرت کرد. وی روانشناسی و فلسفه را در دانشگاه ویندزور و فوق لیسانس ادبیات انگلیسی را در دانشگاه تورنتو خواند. جنینگز در ابتدا در مؤسسه پلی تکنیک رایرسون تدریس می کرد و بعداً به عنوان روان درمان...