کتاب قدرت فکر

The Power of Thought
کد کتاب : 38439
مترجم :
شابک : 978-6007272206
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 50
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قدرت فکر اثر هنری توماس هملین

کتاب قدرت فکر نوشته ی هنری توماس هملین، به بررسی مواردی اعم از تاثیر فکر بر سلامتی، کنترل فکر و کمال روحی، فکر دلیل عمل و راز پیروزی و... می پردازد.
با تفکر انسان می تواند برای خود دعا کرده و یا آنکه برای خود نفرین خریداری کند. با کمک قدرت فکر انسان می تواند موفقیت و یا شکست، سلامتی و یا بیماری، شادمانی و یا بدبختی، فقر و یا دولتمندی را وارد زندگی خود کند. تمامی این حالات در ذهن او بوده و ویژگی افکار او بشمار می رود. تمامی مشکلات نظیر ناهماهنگی، کمبود، بیماری و یا غم که در زندگی شما و یا من وجود دارد نتیجه افکار ناهماهنگ ما است.
هنری توماس هملین (Henry Thomas Hamblin) در این کتاب بیان می کند که ما در جهانی منظم و حساب شده زندگی می کنیم ولی واکنش ما نسبت به محیط اطراف مان هماهنگ نیست، ما با قوانین ناپیدا و دقیق کائنات ارتباط برقرار نمی کنیم. هر آنچه در درون یک انسان وجود دارد دلیل آشفتگی او است، هر یک از ما در جهانی کوچک که خود ما آفریننده آن هستیم زندگی می کنیم، بنابراین آشفتگی و مشکلاتی که ما را رنجور ساخته و یا کمبودهایی که زندگی ما را محدود ساخته اند هیچ گاه حل نمی شوند مگر آنکه نحوه تفکر ما، عادات فکری و نگرش ذهنی ما تغییر کنند.

کتاب قدرت فکر

هنری توماس هملین
هنری توماس همبلین (19 مارس 1873 - 28 اکتبر 1958) عارف انگلیسی و نویسنده اندیشه جدید بود.ماهیت تجربه و فلسفه عرفانی هامبلین مربوط به همه چیز ، قدرت مطلق و همه خیرخواهی خداوند بود ("پادشاهی یا قلمرو خدا اکنون و همیشه با ماست"). وی معتقد بود که "سلامتی فراوان، تأمین کافی، موفقیت، موفقیت و شادی وصف ناپذیر برای انسان حالت عادی است."، و برای دستیابی به این حالت، انسان نیاز به "هماهنگی با قانون کیهانی" دارد. با گذشت زمان، تأکید بر کارهای مکتوب هامبلین از نشان دادن اینکه چگونه مردم می توانند زندگی خو...