کتاب پخت و پز هابیتی یا آشپزی با هابیت ها

Hobbit Recipes or Cooking with Hobbits
(کتاب های خوردنی)
کد کتاب : 38456
مترجم :
شابک : 978-9643344092
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پخت و پز هابیتی یا آشپزی با هابیت ها اثر گاملینگ ورت

کتاب "پخت و پز هابیتی یا آشپزی با هابیت‌ها"، مشابه کتاب "آشپزی ارباب حلقه‌ها"، شامل دستورهای پخت متنوعی نیست که حتی تماشای آنها هم به چشم نیاید. ممکن است این کتاب به میزان شهرتی که کتاب "آشپزی ارباب حلقه‌ها" در بین طرفداران دنیای حلقه دارد، شاید معروفیت مشابهی نداشته باشد. با این وجود، می‌توان این کتاب را به‌عنوان یک اثر فرعی مهم در دنیای خیالی حلقه محسوب کرد.

این کتاب توسط دانشمند و محقق مشهور در زمینه هابیت‌شناسی به نام "گاملیبنگ روت" تهیه و شرح داده شده است. او در این کتاب به گونه‌ای که طنزآمیز و جالب است، مجموعه‌ای از لحظات شادمانی آشپزخانه‌ای هابیت‌ها را جمع‌آوری و توصیف کرده است. او در اینجا به ما تجربه‌ای را از خوردن انواع خوراک‌های شگفت‌انگیز و لذت‌بخش هابیت‌ها ارائه می‌دهد.

در این داستان، ما با مواد اصلی محبوب هابیت‌ها، یعنی قارچ‌ها و گوشت‌ها آشنا می‌شویم، که به شکل طبیعی و لذت‌بخشی در غذاهایشان به‌کار می‌رود. اگر چیزی از این کتاب یاد برده شود، این است که "هابیت‌ها" عاشق غذاهایشان هستند و اینجا مجموعه‌ای از دستورهای پخت عالی با دو ماده اصلی محبوب آنها را داریم.

گویا "روت"، با روشی خاص توانسته است تا "هابیت‌ها" را متقاعد کند که دستورهای پخت خود را به اشتراک بگذارند. البته از ابتدا وعده‌های خوراکی جذاب نقش مهمی در این ماجرا داشته‌اند.

کتاب پخت و پز هابیتی یا آشپزی با هابیت ها

دسته بندی های کتاب پخت و پز هابیتی یا آشپزی با هابیت ها