کتاب آگهی نویسی متقاعد کننده

Persuasive Copywriting
کد کتاب : 38461
مترجم :
شابک : 978-6008190981
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آگهی نویسی متقاعد کننده اثر اندی ماسلن

پژوهش ها حاکی از آن است که درصد بالایی از آگهی ها توجه لازم را از خواننده یا مشتری بالقوه دریافت نمی کنند. این مسئله از ضعف موجود در این رشته خبر می دهد. به تازگی کسب و کارها و صاحبان برند دریافته اند که برای طراحی یک آگهی جذاب و موثر لازم است از افراد متخصص در این رشته کمک بگیرند.
شما چگونه مخاطب خود را متقاعد می کنید که آگهیتان را تا انتها بخواند؟ اگر می خواهید افراد را برای خواندن آگهی و اقدام مطلوب متقاعد کنید به مطالعه کتاب آگهی نویسی متقاعد کننده نیاز دارید. امروزه نوشتن آگهی تبلیغاتی مانند طبابت یا مهندسی، یک تخصص به شمار می آید و بدون داشتن دانش وتخصص لازم انجام آن امکان پذیر نیست.
اندی ماسلن در کتاب "آگهی نویسی متقاعد کننده" لزوم استفاده از طبیعت انسان و تصمیم گیری احساسی را به روشنی بیان کرده است. این کتاب در دوازده فصل تنظیم شده که در هر بخش خواننده را با رویکردی جدید برای آگهی نویسی آشنا می کند. هر فصل شامل مجموعه ای از مثال ها، نکات، تمرین ها و مطالعات موردی است که به فهم هر چه بیشتر مطالب کمک می کند. این کتاب مرجع آگهی نویسی های آینده خواهد بود.
درکتاب "آگهی نویسی متقاعد کننده" اندی ماسلن، گروهی از تکنیک های مرتبط را یادآوری کرده و توضیح داده است که از تمایز میان ویژگی ها و مزایا فراترمی رود. در سراسر کتاب، نویسنده، کلمات مشتری، مشتری بالقوه و خواننده را کم و بیش به جای یکدیگر استفاده کرده است. این یک عمل تصادفی نبوده و بیشتر تلاشی برای بازتاب روشی است که همه ما تمایل داریم این گروه ها را تلفیق کنیم.

کتاب آگهی نویسی متقاعد کننده

اندی ماسلن
اندی ماسلن یکی از برجسته ترین نویسندگان کتاب در انگلیس است که به سازمان ها در هر اندازه کمک می کند تا از طریق کلمه نوشتاری - چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین - فروش و سود خود را ایجاد کنند. اندی عضو موسسه بازاریابی مستقیم است.