کتاب مهارت های فروش

The Sell: The Secrets of Selling Anything to Anyone
رازهای فروش هر چیز به هر کس
کد کتاب : 3852
مترجم :
شابک : 9789642367832
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت های فروش اثر فردریک اکلوند

در این کتاب راهکارها، ترفندها و اسرار فروش به رشته تحریر در آمده است. عنوان فرعی این کتاب چگونه به هر کس فروش کنیم است. اما در زندگی چیزهایی وجود دارد که قابل فروش نیستند؛ عزیزان، فرزندان، ارزش ها، استحکام شخصیت، باورها و معنویت تان. آن ها نه تنها قیمتی هستند، بلکه تقدس هم دارند، نویسنده بر این باور است که حتی من هم نمی توانم چیزهایی را بفروشم، به خصوص روح و روانم را، اما دیگر چیزها قابل مذاکره هستند.

فردریک اکلوند پس از ده سال مهاجرت از سوئد به نیویورک سیتی، و بدون تجربه ای در مشاوره املاک و مستغلات توانست در رقابتی ترین بازار املاک و مستغلات جهان، به موفق ترین فرد در زمنه خود تبدیل شود. اکلوند در "مهارت های فروش: رازهای فروش هر چیز به هر کس" از سالها تجربه خود در نگارش کتابچه راهنمای فروش استفاده کرده است. در هسته کتاب، فصلهایی به طرح 10 مرحله ای اکلوند برای "فروش هر چیزی به هر کس" ارائه شده است و او از اسرار خود را برای فروش به اشتراک می گذارد.

کتاب مهارت های فروش

فردریک اکلوند
فردریک اکلوند رهبر تیم برتر مشاور املاک و مستغلات امریکا و عضو تیم مدیریت ارشد داگلاس الیمان در منهتن است. او که اصالتاً اهل استکهلم سوئد است ، در هیئت املاک و مستغلات نیویورک فعال است و با چندین موسسه خیریه همکاری می کند. وی یکی از ستارگان میلیون دلاری Bravo TV در نیویورک است و به همراه برادرش سیگ اکلوند میزبان خرید و فروش در SiriusXM رادیو است.
نکوداشت های کتاب مهارت های فروش
Fredrik is one of the most fun and talented people in real estate sales today. He always delivers with undeniable charisma and this book is no exception.
فردریک امروز یکی از سرگرم کننده ترین و با استعدادترین افراد در فروش املاک و مستغلات است. او همیشه به همراه کاریزمایی غیرقابل انکار کار خود را ارائه می دهد و این کتاب نیز از این قاعده مستثنی نیست.
Ivanka Trump

Fredrik could sell ice to an Eskimo. I can't do a high kick, but I'm excited to learn his other tricks!
فردریک می تواند یخ را به اسکیمو بفروشد. من نمی توانم مثل او عمل کنم، اما با یادگیری ترفندهای دیگر او هیجان زده می شوم!
Andy Cohen

قسمت هایی از کتاب مهارت های فروش (لذت متن)
شما همه روزه بدون توجه به ایستگاهتان در زندگی یا کاری که می کنید، خودتان را می فروشید. شما برند خود هستید. شما کالا و محصول خود هستید. در تجارت مهم است که محصول خود را بشناسید، اما مهم تر آن است که خودتان را بشناسید و بدانید دستاوردتان چیست. مردم به آنچه بکر و اصیل باشد اعتقاد دارند. بدانید که قرار نیست سر کسی کلاه بگذارید، پول و موفقیت هر اندازه هم که زیاد باشد ارزش ندارد نام نیک شما را خدشه دار کند.

شما چه در حال فروش اتومبیل هستید و یا وبلاگ می نویسید ، در تبلیغات فعالیت می کنید یا در رستوران مشغول فعالیت هستید، شما خود مارک و محصول خود هستید. هیچ وقت آن را فراموش نکنید.

دریای صاف هرگز ملوان ماهر نمیسازد. هر سفر به مقصد رویایی شما پر تلاطم خواهد بود.

نوزادان به طور متوسط روزانه چهارصد بار می خندند و افراد بالای سی و پنج سال در روز کمتر از پانزده بار می خندند. چه اتفاقی افتاده است؟