کتاب کتاب کار برای آدم های بسیار حساس

The Highly Sensitive Person's Workbook
کد کتاب : 38609
مترجم :
شابک : 978-6007293294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 350
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کار برای آدم های بسیار حساس اثر الین ان آرون

آیا شما فردی بسیار حساس هستید؟ اگر چنین است، این کتاب کار برای شما مناسب است.
آیا سر و صدا و سردرگمی به سرعت شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا یک زندگی درونی غنی و رویاهای شدید دارید؟ آیا والدین یا معلمان شما را «خیلی خجالتی» یا «خیلی حساس» خطاب کرده اند؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، ممکن است یک فرد بسیار حساس (HSP) باشید.

به گفته دکتر الین آرون، روانشناس بالینی و رهبر کارگاه و نویسنده پرفروش کتاب « کار برای آدم های بسیار حساس»، حساسیت بالا ویژگی مشترک 20 درصد از جمعیت است. این کتاب برای ارج نهادن به بخشی از خودتان که مدت ها نادیده گرفته شده بود، یعنی حساسیت شما، طراحی شده است. مجموعه‌ای از تمرین‌ها و فعالیت‌ها برای افراد و گروه‌ها، این کتاب کار به شما کمک می‌کند تا ویژگی HSP را در خود شناسایی کنید، تصویر مثبت و جدیدی را که لایق آن هستید، پرورش دهید و زندگی کامل‌تر و غنی‌تری ایجاد کنید. تو خواهی توانست:
حساسیت های خاص خود را با آزمون های خودارزیابی شناسایی کنی
تجارب گذشته را با دید مثبت تری بازنگری کنی
خواب ها را تعبیر کنید و آنها را با حساسیت خود مرتبط کنید
از طریق تکنیک‌های تمدد اعصاب، تنفس و تجسم با هیجان بیش از حد مقابله کنید
ویژگی خود را در یک مصاحبه کاری یا با یکی از اعضای خانواده، دوست جدید، پزشک یا درمانگر که دلسوز نیستند توصیف کنید.

کتاب کتاب کار برای آدم های بسیار حساس

الین ان آرون
الین ان. آرون روانشناس و نویسنده تحقیقات بالینی است که از سال 1990 شخصیت های حساسیت بالایی را مطالعه کرده است. او شش کتاب در این زمینه منتشر کرده است ، از جمله "شخص بسیار حساس" که به 21 زبان ترجمه شده و بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسیده است.
دسته بندی های کتاب کار برای آدم های بسیار حساس
نکوداشت های کتاب کار برای آدم های بسیار حساس
People who want to modify their behavioral styles have to go beyond mere reflection and making resolutions to actually engaging in a set of activities that focus them in new, productive, creative directions. Aron's workbook does just that through her many tasks, guidelines, and action paths for sensitive people. Get it and do it!
افرادی که می خواهند سبک های رفتاری خود را اصلاح کنند باید فراتر از تفکر صرف و تصمیم گیری عمل کنند و در واقع در مجموعه ای از فعالیت ها شرکت کنند که آنها را در جهت های جدید، سازنده و خلاقانه متمرکز کند. کتاب کار آرون این کار را از طریق بسیاری از وظایف، دستورالعمل ها و مسیرهای اقدام او برای افراد حساس انجام می دهد. آن را بگیر و انجامش بده!
Shyness

قسمت هایی از کتاب کار برای آدم های بسیار حساس (لذت متن)