کتاب نیروی همدلی

The Power of Validation
توانایی بخشی به کودکان در مقابل:افراد زورگو،فشار همسالان،اعتیاد،خودآزاری و احساسات خارج از کنترل
کد کتاب : 38819
مترجم :
شابک : 978-9646542556
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب نیروی همدلی اثر مجموعه ی نویسندگان

همدلی – شناخت و پذیرش افکار و احساسات فرزندتان، صرف نظر از اینکه آیا شما احساس می کنید که فرزندتان باید آن ها را تجربه کند یا خیر – به کودکان کمک می کند تا حس ارزشمندی مادام العمر را در خود پرورش دهند. کودکانی که مورد تایید قرار می گیرند، احساس اطمینان می کنند که بدون توجه به احساساتشان پذیرفته می شوند و مورد محبت قرار می گیرند، در حالی که کودکانی که تایید نشده اند، در برابر فشار همسالان، قلدری و مشکلات عاطفی و رفتاری آسیب پذیرتر هستند.

نیروی همدلی منبعی ضروری برای والدینی است که به دنبال مهارت‌های عملی برای تأیید احساسات فرزندشان بدون چشم پوشی از عصبانیت، خودخواهی یا رفتارهای خارج از کنترل هستند. شما برقراری ارتباط با فرزندتان را به گونه‌ای تمرین می‌کنید که فورا بر خلق و خوی او تأثیر می‌گذارد و به فرزندتان کمک می‌کند تا مهارت‌های ضروری تأیید خود را که زمینه‌ای برای اعتماد به نفس و عزت‌نفس در نوجوانی و بعد از آن ایجاد می‌کند، توسعه دهد.

«... در اینجا توصیه های ارزشمندی وجود دارد. این رویکرد مستلزم هوشیاری، صبر و دید بلندمدت است، اما والدینی که می توانند به فرزندان خود کمک کنند به چشم اندازهای عاطفی آنها اعتماد کنند، علاوه بر روابط امن تر با نوجوانان، زمان آسان تری برای رسیدن به استدلال بهتر خواهند داشت. بسیار توصیه می شود."
- مجله کتابخانه، مرور ستاره دار، ربکا راسزوسکی، کتابخانه دانشگاه ایلینویز، شیکاگو

کتاب نیروی همدلی

نکوداشت های کتاب نیروی همدلی
Never before has a book about parenting tackled the seemingly simple topic of validation.
پیش از این هرگز کتابی در مورد فرزندپروری به موضوع به ظاهر ساده ی همدلی نپرداخته است.
Kimberly A. Arlinghaus

The Power of Validation is a welcome addition to the field. It takes the construct of validation to a practical level, providing exercises that help readers go beyond the written word.
این کتاب ساختار همدلی را به یک سطح عملی می برد و تمرین هایی را ارائه می دهد که به خوانندگان کمک می کند تا فراتر از کلمه نوشتاری بروند.
Perry D. Hoffman

قسمت هایی از کتاب نیروی همدلی (لذت متن)