کتاب سان تزو و ماکیاولی

Sun Tzu & Machiavelli Success And Leadership Principles
کد کتاب : 38854
مترجم :
شابک : 978-6002535351
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سان تزو و ماکیاولی اثر مایکل اسلوان

رهبری کار آسانی نیست. اما شما رهبران واقعی زندگی خود هستید. هیچ کس نمی تواند به اندازة شما به صلاحتان عمل کند، از اهدافتان پاسداری کند و نگران موفقیت شما باشد. زمانی که مسئولیت و مالکیت زندگی خود را پذیرفتید، می توانید از تمام روش های شگفت انگیزی بهره ببرید که سان تزو و ماکیاولی برای ما به ارث گذاشته اند.
در دنیای مدرن، کلید رسیدن به کامیابی، از منظر این دو نفر چیست؟ سان تزو از شما می خواهد تهور، نظم و ترتیب و فروتنی را در پیش بگیرید درحالی که ماکیاولی از تمایل به درهم شکستن دشمنان و اخذ تصمیمات غیراخلاقی برای رسیدن به موفقیت سخن می گوید.
هدف این کتاب، تبیین اصول موفقیت و رهبری در زندگی مدرن بر مبنای اندیشه های این دو متفکر است.

کتاب سان تزو و ماکیاولی

مایکل اسلوان
مایکل اسلون (متولد 14 اکتبر 1946) فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی است که به عنوان خالق مجموعه تلویزیونی معروف The Master and The Equalizer شناخته می شود. اسلون فیلمنامه Star Fleet را برای مخاطبان انگلیسی اقتباس کرد.در ابتدا لوئیس المان و خدمه او ترجمه ای کاملاً واقعی از سری محصولات جین پروداکشن را ارسال کردند، بنابراین المان به دنبال مهارت های نوشتاری اسلون برای اقتباس فیلمنامه برای صفحه های انگلیسی بود. اسلون کسی است که اصطلاحاتی مانند پارسک، شبه نظامی و سرعت کوانتوم را در فیلمنامه گنجان...