کتاب به روایت گربه ها

Kedi Mektupları
کد کتاب : 38893
مترجم : نازنین سرکارات پور
شابک : 978-6227425093
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

برنده جوایز یونس نادی سال 1993

معرفی کتاب به روایت گربه ها اثر اویا بایدار

آیا به روایت گربه های اویا بایدار رمانی گربه ای است؟ در این باره، یکی از گربه های این کتاب، نینا، قضاوت بی رحمانه ای دارد: در این کتاب دربارۀ گربه ها چیز دندان گیری پیدا نمی شود؛ اما برای گربه هایی که می خواهند انسان ها را از نزدیک بشناسند و بفهمند، منبع قابل توجهی است.
کتاب روایان متفاوتی دارد. بخشی از آن از دید دانای کل روایت می شود و بخشی از آن را گربه ها روایت می کنند. مشاهدات گربه ها و مکاتباتشان با یکدیگر ما را به دنیای پرتنش و مملو از امیدواری و ناامیدی صاحبان آن ها رهنمون می شود و در این مسیر، هم شاهد تغییرات انسان ها هستیم و هم گربه ها مسیر بلوغ و بالندگی خودشان را انتخاب می کنند.

کتاب به روایت گربه ها

اویا بایدار
اویا بایدار (متولد 1940) جامعه شناس و نویسنده ترک است. او مدتها درگیر سیاست سوسیالیستی بود.اویا بایدار در Lycée Notre Dame de Sion Istanbul تحصیل کرد. وی در حالی که دانش آموز دبیرستان بود با الهام از نویسنده فرانسوی فرانسوا ساگان اولین رمان خود را منتشر کرد. رمانی که او در سال آخر دبیرستان نوشت، خدا کودکان را فراموش کرده است، هم در روزنامه حوریت منتشر شد و هم به صورت کتاب. او در اثر نوشتن این رمان تقریباً از مدرسه اخراج شد. پس از این رمان ها که در سال های دبیرستان نوشته شده بود، او از ...
دسته بندی های کتاب به روایت گربه ها