کتاب دیو و پسرک

The Boy and the Beast
کد کتاب : 39250
مترجم :
شابک : 978-6002966025
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب دیو و پسرک اثر مامورو هوسودا

این کتاب در دسته رمان های راحت خوان که یک راس از مثلثی است که دو راس دیگر آن را “انیمه” و “مانگا” شکل می دهند جای می گیرد. این دسته از رمان ها باید در کمال سادگی و روانی چیزی از فلسفه و اخلاقیات را در خود جای بدهند به نوعی که خواننده برای مطالعه آن به سختی نیفتد.
کتاب پیش رو دربردارنده داستانی است که قهرمان های آن دو موجود از دو دنیای متفاوت هستند، یکی پسر بچه کوچکی به نام رن که به تازگی مادرش را از دست داده و برای در امان ماندن از خاندان پدری اش فرار را بر قرار ترجیح داده و دیگری دیوی قدرتمند به نام کوماتتسو که مانند همه ی دیوهای دیگر پتانسیل ایزد شدن دارد!
رن در حالی که در کوچه پس کوچه های شهر پرسه می زند ناگهان متوجه می شود به دنیایی دیگر پا گذاشته است، دنیای دیوها که تنها با عبور از مسیر مشخصی می توان به آن راه یافت!
با پیوستن پسرک به دیو، آن ها اتفاقاتی را رقم می زنند که دو دنیا را تغییر می دهد.

کتاب دیو و پسرک

مامورو هوسودا
مامورو هوسودا (زاده ۱۹ سپتامبر ۱۹۶۷)، یک کارگردان فیلم و انیمیشن ژاپنی است. او که قبلاً یکی از کارمندان استودیوی توئی انیمیشن بود، از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ در استودیوی مدهاس مشغول به کار شد. هوسودا در ۲۰۱۱ مدهاوس را نیز ترک کرده تا استودیوی انیمیشنی شخصی خود با نام چیزو را تأسیس کند. او برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ با کارگردانی دو فیلم اول مجموعه دیجیمون و ششمین فیلم سری وان پیس در بین مردم مطرح شد. به دنبال آن از کارهای دیگر هوسودا می‌توان به دختری که در زمان پرش می‌کرد در سال ۲۰۰۶، سامر ...