کتاب با زندگی برقصیم

End The Struggle And Dance With Life
کد کتاب : 39254
مترجم :
شابک : 978-9646127333
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب با زندگی برقصیم اثر سوزان جفرز

ما در دنیای سختی زندگی می کنیم. اما زندگی نباید یک مبارزه باشد. از نویسنده کتاب کلاسیک پرفروش Feel the Fear and Do It Anyway، کتابی با توصیه های الهام بخش ارائه شده است که به ما می آموزد چگونه احساس آرامش، کنترل بیشتر و هیجان در مورد زندگی کنیم - علیرغم آنچه در اطراف ما اتفاق می افتد.

سوزان جفرز با بینش‌های عمیق و ابزارهای عملی به ما نشان می‌دهد که لازم نیست در برابر ترس، پریشانی، خشم، بی‌شکیبایی و احساس خطری که ما را به پایین می‌کشد تسلیم شویم. در عوض، می‌توانیم احساسات شاد روح را که ما را به اوج می‌رسانند، بپذیریم: اعتماد، قدردانی، هماهنگی، فراوانی، عشق و شادی.

دکتر سوزان جفرز، که کتاب‌های قبلی‌اش میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده است، ابزارها و مفاهیمی را ارائه می‌کند که به ما نشان می‌دهد چگونه احساس آرامش، کنترل بیشتر و هیجان‌انگیزتر در مورد زندگی کنیم. او با خرد، شوخ طبعی و وضوح، چشمان ما را به روی آنچه ما را پایین می کشد و آنچه ما را بالا می برد باز می کند. این منبع ارزشمندی از بینش و راهنمایی عملی است که به ما الهام می‌دهد تا زندگی پر از آرامش و شادی ایجاد کنیم.

کتاب با زندگی برقصیم

سوزان جفرز
سوزان جفرز (سوم مارس 1938 - 27 اکتبر 2012 ، 74 ساله) روانشناس آمریکایی و نویسنده ادبیات خودیاری بود.سوزان جفرز سوزان گیلدنبرگ در هازلتون، پنسیلوانیا در 3 مارس 1938 به دنیا آمد.سوزان تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه ایالتی پن آغاز کرد، اما هنگامی که با شوهر اول خود ازدواج کرد، تحصیلات خود را رها کرد. در سالهای بعد از سال 1960، خانواده به منهتن نقل مکان کردند، جایی که جفرز مدرک تحصیلی گرفت، پس از آن دکترای روانشناسی، در کالج هانتر و در دانشگاه کلمبیا را بدست آورد.در سال 1971 سوزان جفرز مدیر ا...
نکوداشت های کتاب با زندگی برقصیم
Susan Jeffers' books are always fun to read, and she has done it again with EMBRACING UNCERTAINTY. She leads the reader through the art of enjoying life in her own unique style
خواندن کتاب های سوزان جفرز همیشه سرگرم کننده است، و او این کار را دوباره با پذیرفتن عدم اطمینان انجام داده است. او خواننده را از طریق هنر لذت بردن از زندگی به سبک منحصر به فرد خود هدایت می کند
Louise L Hay

Now more than ever, Susan Jeffers' wisdom feels like a precious gift. Her counsel is profound and meaningful in such challenging times.
اکنون بیش از هر زمان دیگری، حکمت سوزان جفرز مانند یک هدیه گرانبها به نظر می رسد. مشاوره او در چنین مواقع پرچالشی عمیق و معنادار است.
Marianne Williamson

قسمت هایی از کتاب با زندگی برقصیم (لذت متن)