کتاب رویای بهتر شدن

Royaye Behtar Shodan
(سفر پرماجرای بزرگ شدن)
کد کتاب : 39303
شابک : 978-6222206857
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رویای بهتر شدن اثر حمید امامی

"رویای بهتر شدن" اثری است از "حمید امامی" که در آن "سفر پرماجرای بزرگ شدن" را برای مخاطب تعریف می کند.
او در این اثر به خواننده نشان می دهد که "رویای بهتر شدن"، تنها یک رویا نیست، بلکه امری آموختنی است. بله! شما می توانید بیاموزید که چطور در هر زمینه ای بهتر شوید و مطالعه ی این کتاب از "حمید امامی" می تواند "سفر پرماجرای بزرگ شدن" شما باشد! این اثر به شما کمک می کند که چرایی زندگی خود را پیدا کنید.
اگر از شما بپرسند که آیا دوست دارید ثروتمند شوید، جوابتان چه خواهد بود؟ مشخص است که هر آدمی برای دستیابی به بخش بزرگی از آرزوهایش می تواند از ثروت بهره ببرد. اما برای ثروتمند شدن لازم است که یک شبکه ی ارتباطی ساخته شود. در این راه به باور و اراده احتیاج است و همینطور که شما باور خود را پیدا می کنید و یاد می گیرید به آن تکیه کنید، خود به خود به منبع الهام بخشی برای بقیه تبدیل می شوید. پیشرفت امری است که نیازمند به چالش کشیدن وضع موجود است و برای بهتر شدن زندگی، باید تغییر را سر لوحه ی کار قرار داد. این تغییر باید در ابعاد جهان هر فرد اتفاق بیفتد و گذشته نباید قربانی آینده شود. "حمید امامی" در این کتاب به شما می آموزد که ارتباط خود نوعی ثروت است و با گام های کوچکی که در این زمینه بر می دارید، می توانید نتایج بزرگی کسب کرده و از زندگی خود یک شاهکار خلق کنید. نویسنده به شما نشان می دهد که یک نابغه درون هر فرد زندگی می کند و شما فقط باید جایگاه خود را پیدا کنید. "رویای بهتر شدن" به شما می گوید که مهم نیست اکنون کجا هستید؛ با تلاشی فراتر از رویاهایتان می توانید هر قله ای را فتح کنید و این تازه شروع کار موفقیت شماست!

کتاب رویای بهتر شدن

حمید امامی
حمید امامی متولد سال 1339 مشاور بیمه و سخنران انگیزشی، بخشی از فعالیت‌های وی به شرح زیر هستند :نگارش بیش از ۵ جلد کتاب (۳ جلد از آنها بیش از ۱۴ تیراژ منتشر شده است)اجرای بیش از ۸۰۰ روز و ۶۴۵۸ ساعت سخنرانی در ۴ سال گذشتهنگارش بیش از ۵۰۰ مقاله آموزشی و انگیزشیاجرای بیش از ۵ برنامه در رسانه ملیمربی بیش از ۵۰ نماینده فعال صنعت بیمه و تیم های فروش در سرتاسر کشورداور درجه ۱ بین‎المللی فدراسیون جهانی کشتی FILA
قسمت هایی از کتاب رویای بهتر شدن (لذت متن)
بلوک های سیمانی پشت پیاده روها و پوشش های پلاستیکی یا پوشیده با برزنت، بین شنیده هایی از کسانی که پیش از من به هند سفر کرده بودند و نگاه و باوری که دریچه دوربین سینما به من داده بود ، تناقضی شدید وجود داشت . با خودم در حال کلنجار رفتن بودم تا به هتل محل اقامتم که هتل پنج ستاره ای بود رسیدم . ادای احترام دربان هتل - که البته برایم طبیعی بود که یک نگهبان هتل ، آن هم در چنین کلاسی ، باید به مسافران احترام بگذارد و این امر جزو وظایفش به شمار می آمد و این حرکت را در سایر هتل های جهان تجربه کرده بودم- که همراه با مهربانی اصیل و نشئت گرفته از فرهنگ درونی مردم این سرزمین بود ، و همچنین نحوه برخورد مسئول پذیرش و سایر کارمندان هتل در ساعات اولیه صبح ، برایم دلپذیر بود . پس از استراحتی کوتاه در اتاق و هماهنگی برای اجرای برنامه های آموزشی که از روز بعد شروع می شد ، برای پیاده روی در شهر از هتل بیرون رفتم . در کنار خیابان پایتخت دومین کشور قاره کهن از نظر جمعیت ، که لقب شبه قاره را با خود به یدک می کشید ، فقر و نبود بهداشت در کوچه ها و خیابان های پر از زباله مرا در فکر فرو برد و پرسش های زیادی را در ذهنم ایجاد کرد . با افرادی روبه رو شدم که تمامی سرمایه زندگی شان به ۵۰ دلار هم نمی رسید . خبری از گاز ، یخچال و کولر نبود. آنها در گرمای ۴۵ درجه بدون هیچ نگرانی ای زندگی می کردند.