کتاب هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

No Encounter is by Chance
(تقدیر انسان را رها نمی کند، لحظه به لحظه از نو نوشته می شود)
کد کتاب : 39332
مترجم :
شابک : 978-6222201951
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 209
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 42
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

هیچ ملاقاتی تصادفی نیست
No Encounter is by Chance
کد کتاب : 110464
مترجم : نسیم جدیدی
شابک : 978-6227632675
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 197
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هیچ ملاقاتی تصادفی نیست اثر هاکان منگوچ

سرنوشت دست از سر مردم برنمی دارد. ما تصمیم گیرندگان هستیم، ما سرنوشت خود را شکل می دهیم. همانطور که افراد به گذشته نگاه می کنند، ممکن است تجربه هایی را مشاهده کنند که در آنجا کارهایی را انجام می داده اند که فکر می کرده اند هرگز انجام نخواهد داد. کارهایی را تحمل می کنند که گفته اند هرگز تحمل نخواهند کرد و یا حتی عاشق شخصی می شوند که فکر می کردند هرگز دوست نخواهند داشت. ما ممکن است در شرایطی بوده باشیم که فکر می کردیم نمی توانیم آن را را ترک کنیم، اما در عوض قادر به دور شدن هستیم. ممکن است روزهایی داشته باشیم که احساس می کنیم می میریم، اما هنوز زندگی می کنیم. با غلبه بر هر چالشی، به درک درونی خود نزدیک می شویم.

* * *

یک صوفی برای یافتن هدف زندگی خود یک سفر طولانی هفت روزه را با یک دختر جوان انجام داد. آنها چیزی جز ایمان به خدا با خود نیاوردند. در این سفر، آنها با برخوردهای شگفت انگیز و حوادث خارق العاده ای روبرو شدند که به آنها کمک می کرد هر تصمیمی را که می گیرند از دید دیگری ببینند.

سفر هفت روزه چگونه می تواند بر روی شخص تأثیر بگذارد؟

آیا امکان تغییر سرنوشت وجود دارد؟

پاسخ این است: البته. با گذشت زمان همه چیز تغییر می کند. هفت روز ممکن است کوتاه به نظر برسد اما در واقع می تواند تأثیر زیادی بر آدم ها بگذارد.

هاکان منکوچ نویسنده کتاب «هیچ ملاقاتی تصادفی نیست»، به عنوان فاضل و سخنران عمومی شهرت دارد. او همچنین رئیس آکادمی صوفی است که متعلق به دانشگاه آمریکایی Girne (Girne Amerikan Üniversitesi) در قبرس است. کتاب های او به ده ها زبان ترجمه و خوانده شده است.

کتاب هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

هاکان منگوچ
هاکان منگوچ نوازنده و نویسنده است. او در رسانه های اجتماعی پیشنهادات کاملی را برای یک زندگی صلح آمیز ارائه می دهد و قطعات جدیدی را که خودش می نوازد به اشتراک می گذارد.