کتاب فروش در 60 ثانیه

The 60 Second Sale
کد کتاب : 39393
مترجم :
شابک : 978-6222201623
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فروش در 60 ثانیه اثر دیوید وی لورنزو

تماس سرد و هل دادن به سمت دفتر یا اتاق نشیمن فضایی از ناملایمات و بی اعتمادی ایجاد می کند که باید قبل از بستن معامله بر آن غلبه کنید. با آن تاکتیک‌های پوسیده در حال شنا کردن در بالادست، بر خلاف جریان قوی، با کیسه‌ای سنگ به کمرتان هستید.
فروش تغییر کرده است. ترفندهای فروش قدیمی روابط را از همان دقیقه اول از بین می برند. فروش 60 ثانیه ای یک سیستم کلید در دست برای ایجاد روابط سودآور و مادام العمر است. چه با مصرف کنندگان مرفه کار کنید و چه به مدیران ارشد در شرکت های FORTUNE 500 می فروشید، این کتاب" فروش در 60 ثانیه " راهنمای گام به گام به شما کمک می کند تا درها را باز کنید، معاملات را ببندید و درآمد بیشتری کسب کنید به گونه ای که از نقاط قوت طبیعی خود استفاده کنید. این عظمت سیستم فروش 60 ثانیه است. شما باید خودتان باشید و کسب و کارتان را بسازید.
در این کتاب خواهید دید:
نحوه شروع مکالمه فروش در 60 ثانیه
چه کسی را برای درآمد فوری هدف قرار دهید
یک سیستم قدرتمند و در عین حال آسان برای ایجاد درآمد رابطه
پنج راه برای شروع روابط جدید
چه باید گفت تا مطمئن شوید که جلسات کاری شما منجر به پول در بانک می شود
راز گرفتن "بله" هر بار، حتی در رقابتی ترین محیط فروش
ذهنیت برنده ای که استرس، عدم اطمینان و ترس را از درآمدزایی حذف می کند
و بسیاری دیگر از استراتژی های موثر رشد کسب و کار، رقبای شما نمی دانند چه چیزی به آنها ضربه زده است

کتاب فروش در 60 ثانیه

دیوید وی لورنزو
دیوید وی لورنزو (DAVE LORENZO) نویسنده، سخنران حرفه ای و مشاور استراتژی تجارت است.دیو سه کار انجام می دهد: او برای توسعه استراتژی فروش و رشد رشد درآمد با رهبران تجارت همکاری می کند. وی برنامه ها و سخنرانی ها و برنامه های آموزشی را برگزار می کند که باعث افزایش فروش می شود. وی در زمینه استراتژی فروش مبتنی بر رابطه، کارآفرینان، مدیران فروش و متخصصان را مربیگری می کند.دیو MBA خود را از دانشگاه Pace دریافت کرد. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات استراتژیک از دانشگاه کلمبیا در شهر نیو...
قسمت هایی از کتاب فروش در 60 ثانیه (لذت متن)
وقتی پیام فروش را آماده می کنید، آن را برای مشتریان ایده آل خود مهیا می کنید. وقتی این مفهوم را با مخاطبانی در میان می گذارید، کسی همیشه پیدا می شود و دستش را بلند می کند و می گوید: «بله، حرف شما درست است، اما در هر بیلیون نفر، یک نفر هم پیدا نمی شود». شما به این دلیل تعداد این اشخاص را به شدت کم شمار می دانید؛ زیرا روی آن ها متمرکز شده اید. شما وقت خود را صرف پیدا کردن هر مشتری کرده و به مشتریان آرمانی توجه نداشته اید. به این موضوع فکر کنید. شما به ندرت در جاده اتومبیل آبی رنگ می بینید، اما به گفته دو شرکت بزرگ خودروسازی، 7 درصد تولیدات آن ها به رنگ آبی هستند، اما حالا که این مطلب را با شما در میان گذاشته ام، امروز به اتومبیل های آبی رنگ متعددی برخورد خواهید کرد. چرا؟ برای اینکه حالا دقیق می شوید که اتومبیل آبی رنگ پیدا کنید. همین مطلب درمورد مشتریان هم صدق می کند. اگر بر آن باشید که مشتریان ایده آل پیدا کنید، با کمال تعجب می بینید که این مشتریان از آسمان سرازیر می شوند و روی میز کارتان قرار می گیرند. اگر بخواهید با کسانی رابطه برقرار سازید که مشابه بهترین مشتریان شما باشند، باید پیامی داشته باشید که دل آن ها را گرم کنید. معنایش این است که بفهمید چه عواملی به لحاظ احساسی به آن ها انگیزه می دهند. چه عاملی سبب می شود که اشخاص بخواهند از روی کاناپه خود برخیزند و در دل بوران و طوفان برف به سمت شما بیایند، شاید بتوانند فرصت برقراری رابطه با شما را فراهم سازند.