کتاب جاسوسی که ناهار مدرسه را دوست داشت

The Spy who Loved School Dinners
مدرسه ی خیال باف ها 2
کد کتاب : 39502
مترجم :
شابک : 978-6222041847
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جاسوسی که ناهار مدرسه را دوست داشت اثر پملا بوچرت

سلام من «لیزی» ام، تنها دختر پدر و مادرم و دانش آموز کلاس چهارم چند تا دوست خوب دارم که با هم به یک مدرسه می رویم اما مشکلاتی هم دارم؛ مثلا این که خیلی وقت ها مامان، بابا و معلم ها حرف های من و دوست هایم را باور نمی کنند. البته این موضوع اصلا باعث نمی شود که ما درباره ی چیزهای مشکوک تحقیق نکنیم. با ما همراه باشید تا شما هم نتیجه ی تحقیق هایمان را بفهمید. ماجرای این کتاب درباره‌ی هم‌کلاسی تازه‌واردمان است. او از فرانسه آمده و اسمش متیلد است. من خیلی بیشتر از بقیه‌ی بچه‌ها برای آمدن متیلد هیجان دارم، چون خانم جونز فقط به من گفته راهنمای او باشم.
اما انگار مشکلاتی وجود دارد... رفتار متیلد کمی عجیب‌وغریب است؛ هم قیافه و قدوقواره‌اش و هم ناهار دلخواهش در مدرسه... دقیقا همان غذایی را دوست دارد که ما همگی از آن متنفریم! نکند او جاسوس باشد!
ما فکر می‌کنیم حتما کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است، برای همین هم قبل از آنکه دیر بشود و اتفاق‌های بدی بیفتد، تحقیق‌هایمان را شروع می‌کنیم تا سر از رازهای او دربیاوریم.

کتاب جاسوسی که ناهار مدرسه را دوست داشت

پملا بوچرت
پملا بوچرت نویسنده اسكاتلندی و معلم فلسفه دبیرستان است. بوچرت بیشتر به خاطر کتابهایش شناخته می شود، جاسوسی که شام های مدرسه را دوست داشت و My Head Teacher is a Vampire Rat ، که هر دو برنده جوایز کتاب شدند.بوتچرت دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه داندی و PGDE از دانشگاه ادینبورگ است. پس از فارغ التحصیلی، بوتچرت به عنوان یک معلم فلسفه در آکادمی هریس در داندی شروع به کار کرد.وی پس از اینکه نامزدش ایده کتاب نوشتن برای کودکان را به او داد، شروع به نوشتن کتاب کودک کرد. بوچرت گفته است که جود...