کتاب یک چیز به هر حال یک چیز است

Una cosa è una cosa
کد کتاب : 3957
مترجم :
شابک : 9789647081559
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یک چیز به هر حال یک چیز است اثر آلبرتو موراویا

یک چیز به هر حال یک چیز است.مجموعه 20 داستان کوتاه است که به دوران جدیدی از حیات نویسندگی آلبرتو موراوپا تعلق دارد.انسان متوسط که درگیر سختی ها و پیچیدگی هاست و همیشه نگاهی به بیرون دارد،آرام بگیرد و فرصت تامل در دنیای دیگری را پیدا میکند.او نگاه خود را از دنیای بیرون به دنیای درون می کشاند تا در هر داستان به معنا و مفهوم عمیق تری دست یابد.

کتاب یک چیز به هر حال یک چیز است

آلبرتو موراویا
آلبرتو موراویا، زاده ی 28 نوامبر 1907 و درگذشته ی 26 سپتامبر 1990، رمان نویسی ایتالیایی بود.موراویا در رم به دنیا آمد. او در کودکی به بیماری سل استخوانی مبتلا شد و تا بیست سالگی با آن دست و پنجه نرم کرد. موراویا به دلیل بیماری، تحصیلات منظمی نداشت اما وقت خود را با مطالعه می گذراند. او در سال 1941 با الزا مورانته ازدواج کرد و در سال 1962 از او جدا شد. موضوعات اصلی آثار او، جنسیت، بیگانگی و هستی گرایی بود. موراویا می گوید: «در سال 1943 ابلاغی با دستوری محکم و قاطع صادر شد که دیگر به هیچ عنوان ...
نکوداشت های کتاب یک چیز به هر حال یک چیز است
ما ارتباط برقرار نمی کنیم، یا بهتر است بگویم ما به طرق مختلف ارتباط برقرار می کنیم امّا نه با کلمات. از او پرسیدم: «امروز صبح چی کار کردی؟» جواب داد: «رفتم پیاده روی.» «کجا؟» «همین دور و بر.» «کدوم دور و بر؟» «توی خیابونای شهر.» «خب چی کار کردی؟» «رفتم پیاده روی.» لحظه ای ساکت ماندم و سعی کردم در ذهنم تصویری از آن کلمات بسازم: پیاده روی، دور و بر، خیابان، مرکز شهر، تا بتوانم زنم را در حین پیاده روی در خیابان های شهر ببینم امّا چیزی ندیدم.

قسمت هایی از کتاب یک چیز به هر حال یک چیز است (لذت متن)