کتاب بازخورد اثربخش

Giving Effective Feedback
مدیر 20 دقیقه ای
کد کتاب : 39580
مترجم :
شابک : 978-6008237099
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب بازخورد اثربخش اثر هاروارد بیزینس ریویو

چه با یک کارمند مشکل دار سر و کار داشته باشید و چه از کار خوب یک همکارتان تمجید می کنید، باید به گونه ای ارتباط برقرار کنید که تغییرات مثبتی را در دیگران ایجاد کند. ارائه بازخورد موثر به سرعت شما را از طریق اصول اولیه ارائه بازخورد که نتایجی را به همراه دارد، از جمله:

-انتخاب زمان مناسب برای صحبت
-درگیر شدن در گفتگوی سازنده
-کمک به بازیگران ستاره و مبارز
-تدوین برنامه ای برای پیگیری موثر
وقت زیادی ندارید؟ با مجموعه مدیریت 20 دقیقه ای HBR، به سرعت در ضروری ترین مهارت های تجاری برسید. فرقی نمی‌کند به یک دوره آموزشی کوتاه‌مدت نیاز داشته باشید، هر کتاب در این مجموعه یک آغازگر مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا یک موضوع کلیدی مدیریت را درک کنید. توصیه هایی که می توانید به سرعت بخوانید و به کار ببرید، برای حرفه ای های جاه طلب و مدیران مشتاق - از معتبرترین منبع در تجارت. همچنین به عنوان کتاب الکترونیکی موجود است.

کتاب بازخورد اثربخش

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.