کتاب مدیریت پروژه

Managing Projects
راه حل های حرفه ای برای چالش های روزانه
کد کتاب : 25812
مترجم : هومن درخشانیان
شابک : 978-6006227863
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

مدیریت پروژه
Managing Projects
مدیر 20 دقیقه ای
کد کتاب : 39581
مترجم :
شابک : 978-6008237105
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت پروژه اثر هاروارد بیزینس ریویو

از شما خواسته شده است که یک پروژه کلیدی را مدیریت کنید - یا شاید برای انجام وظیفه ای داوطلب شده اید که می تواند شغل شما را ارتقا دهد. بنابراین چگونه از موفقیت پروژه مطمئن می شوید؟ "مدیریت پروژه ها" شما را به سرعت از طریق اصول اولیه راهنمایی می کند، از جمله:

ترسیم برنامه و برنامه واقعی پروژه
نظارت بر وظایف کلیدی و معیارها
ارتباط با ذینفعان
به پایان رساندن پروژه

وقت زیادی ندارید؟ با این مجموعه مدون، به سرعت در ضروری ترین مهارت های تجاری به حد استادی برسید. فرقی نمی‌کند که به یک دوره آموزشی کوتاه مدت نیاز داشته باشید، هر کتاب در این مجموعه یک آغازگر مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند یک موضوع کلیدی مدیریت را درک کنید. این کتاب حاوی توصیه هایی است که می توانید به سرعت بخوانید و به کار ببرید، برای حرفه ای های جاه طلبانه. اگر میخواهید یک مدیر فوق العاده شوید حتما به شما توصیه میکنیم که این کتاب را از دست ندهید-این اثر از معتبرترین منابع قابل استناد در تجارت است.

کتاب مدیریت پروژه

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.
قسمت هایی از کتاب مدیریت پروژه (لذت متن)
پیش بینی هر مشکل احتمالی که می تواند به پروژه صدمه بزند امکان پذیر نیست. تیم را وادارید تا در نظر بگیرند که اگر تهدیدهای مشخصی رخ دهند آن ها چه خواهند کرد و چگونه تأثیر تهدیدات را به حداقل می رسانند. برای مثال، اگر پروژه به یک قطعه جدید از نرم‍ افزار نیاز داشته باشد، ببینید چه کاری می توانید انجام دهید اگر آن قطعه دیر تحویل داده شد. اگر نرم افزار دیر شد و شما نیاز به یک سیستم احتمالی دارید، احتمالا هزینه ای به پروژه اضافه می شود. به آن چیزهایی که در کنترل بودجه هستند، توجه داشته باشید. شما ممکن است بعدا مجبور شوید دوباره به تجزیه و تحلیل سود هزینه خود بپردازید.