کتاب فردا

The Future: Six Drivers of Global Change
عوامل دگرگون ساز جهان در قرن بیست و یکم
  • 25 % تخفیف
    170,000 | 127,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هنوز هنوز
    نویسنده:
کد کتاب : 39684
مترجم :
شابک : 978-6006047836
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 721
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فردا اثر ال گور


زمان ما یک زمان تحول انقلابی است که در تاریخ سابقه نداشته است. ال گور با همان اشتیاق به چالش تغییر اقلیم ، و با دهه ها تجربه در خط مقدم سیاست جهانی ، افق مبهم سیاره ما را بررسی می کند و پیش بینی هوشیارانه ای می کند:

• جهانی شدن اقتصادی که به طور فزاینده ای در حال افزایش است ، منجر به ظهور آنچه او برچسب "Earth Inc" - یک نهاد جامع یکپارچه با رابطه ای جدید و متفاوت نسبت به گذشته ، سرمایه ، کار ، بازارهای مصرف و دولت های ملی می کند ، شده است.
• ارتباطات دیجیتالی جهانی ، اینترنت و انقلاب های رایانه ای منجر به ظهور "ذهن جهانی" شده است که افکار و احساسات میلیاردها انسان را به هم پیوند می دهد و ماشین های هوشمند ، روبات ها ، حسگرهای همه جا و پایگاه های داده را به هم متصل می کند.
- توازن قدرت سیاسی ، اقتصادی و نظامی جهانی عمیق تر از هر زمان در پانصد سال گذشته در حال تغییر است - از یک سیستم با محوریت ایالات متحده به یک سیستم با چندین مرکز قدرت در حال ظهور ، از دولت های ملی به بازیگران خصوصی ، و از سیستم های سیاسی به بازارها.
• یک قطب نمای اقتصادی کاملا ناقص ما را به سمت رشد ناپایدار در مصرف ، جریان های آلودگی و تخلیه منابع استراتژیک کره زمین ، آب شیرین و گونه های زنده سوق می دهد.
• انقلاب های ژنومیک ، بیوتکنولوژی ، علوم اعصاب و علوم زندگی به طور بنیادی زمینه های پزشکی ، کشاورزی و علوم مولکولی را دگرگون می کنند - و کنترل تکامل را در دست انسان قرار می دهند.
• یک اختلال اساسی در رابطه بین انسان ها و اکوسیستم های زمین ، همراه با آغاز تحول انقلابی سیستم های انرژی ، کشاورزی ، حمل و نقل و ساخت و ساز در سراسر جهان رخ داده است.

کتاب فردا

ال گور
آلبرت آرنولد گور جونیور (Albert Arnold Gore, Jr.‎)‏ (۳۱ مارس ۱۹۴۸) مشهور به اَل گور، فعال محیط زیست و سیاست‌مدار آمریکایی برنده جایزه صلح نوبل است. وی از ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۵ نمایندهٔ مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت تنسی و از ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۳ سناتور این ایالت بود. او همچنین به عنوان معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ در دورهٔ ریاست جمهوری بیل کلینتون خدمت کرده‌است.وی در مجلس سنای ایالات متحده آمریکا لوایحی را برای توسعهٔ فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشن...
نکوداشت های کتاب فردا
In The Future . . . Gore takes on a subject whose scale matches that of his achievements and ambition
فردا . . . "گور" موضوعی را می پذیرد که مقیاس آن با موفقیت و جاه طلبی او مطابقت دارد
New York Times Book Review New York Times Book Review

Historically grounded . . . Gore’s strengths lie in his passion for the subject and in his ability to take the long view by putting current events and trends in historical context
از نظر تاریخی . . نقاط قوت گور در علاقه او به موضوع و توانایی او در نگاه طولانی با قرار دادن وقایع و روندهای فعلی در زمینه تاریخی نهفته است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

“A luminously intelligent analysis that is packed with arresting ideas and facts.”
"یک تجزیه و تحلیل هوشمندانه درخشان همراه با دستگیری ایده ها و حقایق."
 Guardian Guardian

قسمت هایی از کتاب فردا (لذت متن)