کتاب مربی معامله گری روزانه

The Daily Trading Coach
101 درسی که شما را تبدیل به یک روانشناس معامله گری می کند
کد کتاب : 39704
مترجم : دینا دریانی
شابک : 978-6226017091
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مربی معامله گری روزانه اثر برت ان استینبارگر

هر معامله گر یک کارآفرین است. و همانطور که یک تجارت جدید باید از نقاط قوت بنیانگذاران خود استفاده کند ، حرفه‌ای ها در بازار به طور عمده به دارایی های شخصی و پولی معاملات خود تکیه می‌کنند. برت استینبرگر در کتاب مربی معامله گری روزانه
، به عنوان یک معامله گر فعال و مربی معامله گران در گروه های تجاری اختصاصی و تنظیمات بانک سرمایه گذاری، به دیگران کمک کرده است تا دارایی های شخصی خود را حفظ کنند و در راستای افزایش آن ترفندهایی را بکار ببرند.

کتاب «مربی معامله گری روزانه»، 101 درسی که شما را تبدیل به یک روانشناس معامله گری می کند)ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا اهداف تجاری و زندگی خود را اولویت بندی کرده و روانشناس معاملاتی خود شوید.

101 درس در کتاب «مربی معامله گری روزانه» وجود دارد که هر دوره به طور متوسط چند دقیقه طول می کشد. هر درس از همان قالب کلی پیروی می کند: شناسایی چالش روزمره‌ای که معامله گران با آن روبرو هستند، رویکردی برای مقابله با این چالش و پیشنهادی خاص برای اجرای آن رویکرد. این درسها موضوعات مختلفی را در ارتباط با روانشناسی معاملاتی و عملکرد معاملاتی شامل دستورالعمل های مفصل برای استفاده از روشهای کوتاه روان درمانی ، شناختی و رفتاری برای تغییر الگوهای رفتاری مشکل ساز و القای الگوهای مثبت جدید را شامل می شود. علاوه بر این ، این کتاب شامل دیدگاههای خودآموز از 18 متخصص تجارت موفق است که کارهای خود را بصورت آنلاین به اشتراک می گذارند.

در حالی که هدف کتاب این است که به شما کمک کند مربی تجاری خود شوید ، هدف گسترده تر آن این است که به شما کمک کند تا در طول زندگی مربی خود باشید.

کتاب مربی معامله گری روزانه

برت ان استینبارگر
دکتر برت ان استینبارگر (BRETT N. STEENBARGER)، دانشیار روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه پزشکی SUNY Upstate در سیراکوز، نیویورک است. استینبارگر که یک بازرگان فعال و نویسنده وبلاگ محبوب TraderFeed است، معامله گران را در صندوق های سرمایه گذاری، گروه های تجاری اختصاصی و تنظیمات بانک سرمایه گذاری مربی می کند. وی همچنین نویسنده عناوین Wiley Enhancing Trader Performance و The Psychology of Trading است. استینبارگر لیسانس خود را از دانشگاه دوک و دکترای روانشناسی بالینی را از دانشگاه کانزاس دریافت کرد.