کتاب گزیده جامعه شناسی

Sociology
ویژه ی دوره کارشناسی
کد کتاب : 3981
مترجم :
شابک : 9789641851752
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب گزیده جامعه شناسی اثر آنتونی گیدنز

کتاب "گزیده جامعه شناسی" با تجدید نظر و ویرایش های متوالی، مروری معتبر از تحولات اخیر جهانی و ایده های جدید در جامعه شناسی را ارائه می دهد. این کتاب بیش از همه مورد استفاده دانشجویان رشته جمعه شناسی در مقطع کارشناسی قرار می گیرد. علاوه بر این علاقه مندان و آن دسته از افرادی که به صورت خودخوان رشته های مختلفی را در زمینه علوم انسانی دنبال می کنند، می توانند از این کتاب به عنوان یک منبع معتبر و دست اول استفاده کنند. در این کتاب توسط "آنتونی گیدنز"بحث‌های کلاسیک در جامعه شناسی نیز با دقت پوشش داده می‌شوند و حتی پیچیده‌ترین ایده‌ها به شیوه‌ای جذاب توضیح داده می‌شوند.
این کتاب که به سبکی روان و آسان نوشته شده است، از نظر فکری دقیق است. هدف آن جلب و هیجان خوانندگان است و به آنها کمک می‌کند ارزش تفکر جامعه شناختی را ببینند.
ویرایش ششم شامل:

مطالب جدید اساسی در مورد آموزش، رسانه، نظریه اجتماعی، نابرابری ها، سیاست و دولت، و فصل کاملا جدیدی در مورد جنگ و تروریسم. این اثر تمرکز خود را بر جامعه شناسی جهانی، تخیل جامعه شناختی و «مطالعات کلاسیک» بنا نهاده است. بخش‌های اضافی «تفکر انتقادی» که در متن وجود دارد، برای تحریک بینش خود دانش‌آموزان تعبیه شده است که به همراه عکس های ویژه انتخاب شده و چشم نواز از درام روزمره دنیای اجتماعی می باشند.
این کتاب درسی پرفروش برای بیش از 20 سال به الهام بخشیدن به نسل جدیدی از جامعه شناسان کمک کرده است.

کتاب گزیده جامعه شناسی

آنتونی گیدنز
آنتونی گیدنز، زاده ی 18 ژانویه ی 1938، جامعه شناس و نویسنده ی انگلیسی است.گیدنز در لندن به دنیا آمد و بزرگ شد. او مدرک خود در جامعه شناسی و روانشناسی را در سال 1959 از دانشگاه هال گرفت و پس از آن، در دانشکده ی اقتصاد دانشگاه لندن حضور یافت. گیدنز در سال 1961، به تدریس روانشناسی اجتماعی در دانشگاه لستر روی آورد.
دسته بندی های کتاب گزیده جامعه شناسی
نکوداشت های کتاب گزیده جامعه شناسی
With this new edition of Sociology, Anthony Giddens has done the seemingly impossible. He has lifted the best introductory text in sociology in the world to yet a further level of excellence. It is a great achievement
با این نسخه جدید جامعه شناسی، آنتونی گیدنز کارهای به ظاهر غیرممکن را انجام داده است. او بهترین متن مقدماتی در جامعه شناسی در جهان را به سطح بالاتری از تعالی رسانده است. این یک دستاورد بزرگ است
Ulrich Beck

قسمت هایی از کتاب گزیده جامعه شناسی (لذت متن)