کتاب شب های بی ستاره

Shab-haye Bi Setareh
کد کتاب : 39851
شابک : 978-6008145202
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شب های بی ستاره اثر مرضیه نفری

شب های بی ستاره داستان دختری به نام ستاره است که در قم، با دو خواهر و پدر و مادرش زندگی می کند اما جنگ و حواشی آن، زندگی این خانواده را دستخوش تغییر می کند.
این اثر را می توان به نوعی، روایت تأثیرات جنگ بر زندیگ و روحیات یک دختر دانست و محور قوی تری که در داستان شکل گرفته است، مسئلۀ بلوغ و مشکلات ناشی از آن است. متأسفانه، بلوغ و حواشی آن و آموزش های مرتبط با آن، از جمله مواردی ا ست که خانواده های ایرانی آن را غالبا نادیده می گیرند و در عین حال انتظار بهترین نتیجه ها و رفتارها را نیز از فرزندان خود دارند.
چیزی که بیشتر در این رمان با آن روبه رو هستیم، تأثیرات، تغییرات و درگیری های درونی و رفتاری یک نوجوان دختر در این دوره است.
ستاره، علاوه بر مشکلات بیرونی و خانوادگی اش، باید با احساس های متفاوت و گاهی جدیدی که در خود می بیند کنار بیاید، و درعین حال که با آن ها کلنجار می رود، راه حلی برای کنترل کردن آن ها و جهت دهی شان در مسیر درست پیدا کند.

کتاب شب های بی ستاره

مرضیه نفری
مرضیه نفری در تاریخ ۲۶ خرداد سال ۵۹ در شهر قم متولد شد و هم اکنون نیز ساکن شهر قم است. به گفته خودش نویسندگی را دوست دارد و گاه‌گاهی داستان می‌نویسد. مدتی نیز نویسندگی برنامه های رادیویی را بر عهده داشته‌است. تدریس داستان نویسی در دانشگاه، حوزه هنری، فرهنگ سراها و کتابخانه‌هارا نیز در کارنامه‌اش دارد.کسب بیش از ده ها رتبه ملی و استانی در داستان‌نویسی و چاپ کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه به نام «شاید عشق باشد شاید عادت» در سال ۹۲ و چاپ رمان «ش...