کتاب گلف باز و میلیونر

The golfer & the millionaire it's about having the drive to succeed
کد کتاب : 3995
مترجم :
شابک : 9789648910339
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب گلف باز و میلیونر اثر مارک فیشر

گلف باز می خواست سر بازیکن را به عقب برگرداند که کنترلش را از دست داد و اعصابش خرد شد. سه فوت. یک توپ ساده و صد هزار دلار. ثروتمندتر می شد. دستانش می لرزید و کف دستش مرطوب بود. او از ترس فلج شد و به یاد ضربات دیگری مانند این افتاد که از دست داده بود. او به فنجان، سپس به توپ و سپس دوباره به فنجان خیره شد. به نظر می رسید دید او تار می شد زیرا فنجان دورتر و دورتر، کوچکتر و کوچکتر به نظر می رسید. . .
گلف باز و میلیونر یکی از آن کتاب های کمیاب است که قدرت تغییر زندگی را دارد. این در مورد تلاش یک مرد برای باور به خود، برای غلبه بر موانع درونی است که او را از تحقق رویاهایش باز می دارد. گلف باز بدبین و بدبین با راهنمایی و الهام گرفتن از یک مولتی میلیونر، یاد می گیرد که چگونه خودکنترلی و تمرکز خود را توسعه دهد، الگوی شکست خود را معکوس کند و از ترحم به خود به سخاوت فداکارانه حرکت کند. هنگامی که او این درس ها را عملی می کند، زندگی اش به طرز چشمگیری تغییر می کند.
یک حرفه ای گلف بد شانس را دنبال کنید که برخورد شانسی با یک مولتی میلیونر مرموز بازی و زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد. با استفاده از گلف به عنوان استعاره ای از زندگی، میلیونر به گلف باز می آموزد که چگونه به موفقیت دست یابد و او را با کلیدهای تسلط بر اصول موفقیت آشنا می کند:

• غلبه بر شک و ترس به خود
• تجسم نتایج مورد نظر
• غلبه بر افکار منفی
• شکستن الگوهای شکست
• از بین بردن موانع ذهنی
• دادن بی خودانه

مانند یک گلف باز، شما نیز به زودی متوجه خواهید شد که چگونه می توان درس های این کتاب را بلافاصله در تمرین قرار داد - در زمین گلف، در تجارت، و در هر بخش از زندگی شما. مانند یک گلف باز، شما نیز می توانید بر محدودیت های تحمیلی خود پیروز شوید و مسیری از فرصت های جدید را تازه شروع کنید.

کتاب گلف باز و میلیونر

مارک فیشر
مارک فیشر، زاده ی 13 مارس 1953، نویسنده ی کانادایی است.فیشر در مونترآل به دنیا آمد. او با انتشار کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» نام خود را مطرح کرد. این کتاب تنها در ایالات متحده به فروشی بالغ بر صد و پنجاه هزار نسخه دست یافته و به بیست و یک زبان ترجمه شده است. مارک فیشر که نویسنده ای تمام وقت و عاشق بازی گلف است، به همراه همسر و دخترانش در مونترآل زندگی می کند.