بیست ساله بودم که این کتاب رو از کتابخانه دانشگاه امانت گرفتم و خوندم.برای کسانی که دوستشون داشتم به رسم یادبود این کتاب رو خریدم.در کل اینجوری بگم بیست سال گذشته و من حاضرم حافظه م پاک بشه و بتونم برای اولین بار بخونمش.
به عنوان یک خواننده مرد باید بگم؛ فضای این کتاب بهقدری سنگین هستش که خواندنش چنان تجربهی دردناک و پرآزاری از زندگی یک زن به مخاطبش میده که نمیشه فراموش کرد.
چرا کتاب رو اسپویل میکنید اخه
به نظرم خواندن این کتاب برای تمام آقایانی که میخواهند زندگی مشترک داشته باشند لازم است.
قیمت کتاب طوریه که فقط در صورتی باید بخرم که واقعا ارزش خوندن داشته باشه😃