کتاب شهر دختران

City of Girls
کد کتاب : 39977
مترجم :
شابک : 978-6004680455
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

برنده جایزه Audie سال 2020

نامزد بهترین داستان تاریخی گودریدز سال 2019

معرفی کتاب شهر دختران اثر الیزابت گیلبرت

کتاب «شهر دختران» رمانی نوشته «الیزابت گیلبرت» است که نخستین بار در سال 2019 وارد بازار نشر شد. دختری نوزده ساله به نام «ویوین» که به خاطر شرکت نکردن در کلاس های دانشگاه به تازگی از «کالج واسر» اخراج شده، توسط والدینش به «منهتن» فرستاده می شود تا در کنار یکی از خویشاوندان خود به نام «پگی بیوئل» زندگی کند. «پگی» یک سالن تئاتر را اداره می کند که محل اجرای نمایش های کمدی موزیکال نه چندان سطح بالا برای مشتری های نه چندان فرهیخته است. همزمان با شعله ور شدن آتش جنگ جهانی دوم در اروپا، «ویوین» فقط به شگفتی های صحنه تئاتر می اندیشد و با بازیگران یک نمایش موزیکال جدید به نام «شهر دختران» آشنا می شود، از جمله مردی که نقش اول را بر عهده دارد و «ویوین» مدتی بعد به او علاقه پیدا می کند. همزمان با درگیر شدن کشور در جنگ جهانی دوم، «ویوین» به درکی عمیق تر از واقعیت های تلخ زندگی دست می یابد.

کتاب شهر دختران

الیزابت گیلبرت
الیزابت ام. گیلبرت، زاده ی 18 جولای 1969، مقاله نویس، نویسنده ی داستان کوتاه، زندگی نامه نویس و رمان نویس آمریکایی است. گیلبرت در واتربری در ایالت کنتیکات به دنیا آمد و در خانه ای واقع در یک مزرعه ی کوچک بزرگ شد. خانواده ی او در محلی بدون همسایه زندگی می کردند و در خانه ی آن ها از تلویزیون و رادیو خبری نبود. به همین خاطر، اعضای خانواده ی او بسیار به مطالعه می پرداختند و سرگرمی الیزابت و خواهرش، نوشتن کتاب و نمایشنامه بود. گیلبرت مدرک کارشناسی خود را در رشته ی علوم سیاسی از دانشگاه نیویورک دری...
نکوداشت های کتاب شهر دختران
A page-turner with a potent message of fulfillment and happiness.
اثری جذاب با پیامی قدرتمند درباره رضایت و خوشبختی.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Jam-packed with uplifting truths about love and freedom.
لبریز از حقایق امیدبخش درباره عشق و آزادی.
Esquire

A wildly entertaining story.
داستانی فوق العاده سرگرم کننده.
Elle

قسمت هایی از کتاب شهر دختران (لذت متن)
در نقطه ای از زندگی یک زن، او دیگر خسته می شود از این که همیشه شرمگین باشد. بعد از آن، او آزاد است که به کسی که واقعا هست، تبدیل شود.

دنیا روراست نیست، «ویوین». هیچ وقت نخواهد بود. قوانین ما هیچ معنایی ندارند. فکر می کنم گاهی اوقات دنیا فقط برایت اتفاق می افتد. و آدم ها فقط باید به پیش رفتن در آن ادامه دهند، به بهترین شکلی که می توانند.

بیا آنقدر محتاط نشویم که زندگی کردن را فراموش کنیم.