کتاب اگر نخریدند چه کنیم؟

When Buyers Say No
(راهکارهای حیاتی برای فروش)
کد کتاب : 39988
مترجم :
شابک : 978-9642368235
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اگر نخریدند چه کنیم؟ اثر تام هاپکینز

این یک راهنمای کامل و عملی است که رویکردهای استراتژیک جدید نویسندگان را برای فروش در زمانی که خریدار در ابتدا کاهش می‌دهد یا در برابر فرصت فروش مقاومت می‌کند، برجسته می‌کند. هاپکینز و کت توضیح می‌دهند که اکثر نمایندگان فروش یک رویکرد خطی سنتی برای فروش دارند، اما ترفند در پایان در اتخاذ رویکردی خلاقانه‌تر و دایره‌ای‌تر است. این کلید است.

همه چیز با این شروع می شود که چگونه خریدار در ابتدا می گوید: «نه». بسیاری از نمایندگان فروش توجه زیادی به نحوه ارائه آن ندارند. هاپکینز و کت اشاره می‌کنند که «نه» ممکن است انواع گزینه‌های دیگر را به شما پیشنهاد کند - راه‌هایی که در نهایت می‌تواند منجر به بله گفتن خریدار شود.

نویسندگان مفهوم جدیدی به نام دایره متقاعدسازی را معرفی می کنند که به نمایندگان فروش رویکرد جدیدی را در این فرآیند بالقوه دشوار ارائه می دهد. در طول مسیر اگر نخریدند چه کنیم جزئیات مراحل تجویزی و حتی دیالوگ های نمونه ای را شرح می دهد که به متخصصان فروش آموزش می دهد و راهنمایی می کند که چگونه بهترین روابط خریدار و فروشنده را پرورش دهند.

تاکید ویژه ای بر نحوه برقراری ارتباطی که در نهایت منجر به نزدیک شدن موفقیت آمیز می شود وجود دارد.

کتاب اگر نخریدند چه کنیم؟

تام هاپکینز
تام هاپکینز رئیس و بنیانگذار سازمان مشهور آموزش فروش تام هاپکینز بین المللی است. وی یکی از اعضای انجمن سخنرانان ملی است و نویسنده کتاب پرفروش ملی چگونه به هنر فروش تسلط داریم. امروزه ، بیش از 35000 شرکت و میلیون ها فروشنده حرفه ای در سراسر جهان از مواد آموزش حرفه ای فروش وی استفاده می کنند.