کتاب شخصیت سالم

Healthy Personality
(هفت سوال کلیدی در روان شناسی سلامت و بالیدگی)
کد کتاب : 40034
شابک : 978-6222018979
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 102
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب شخصیت سالم اثر محمدرضا سرگلزایی

محمدرضا سرگلزایی (زادهٔ ۵ مهر ۱۳۴۹ در زابل، استان سیستان و بلوچستان) روان‌پزشک، شاعر، نویسنده و پژوهشگر فلسفه و اسطوره‌شناسی ایرانی است. او به عنوان موسس اولین کلینیک دولتی درمان اعتیاد به الکل در ایران شناخته می شود. محمدرضا سرگلزایی در 5 مهر 1349 در زابل استان سیستان و بلوچستان به دنیا آمد. دوران کودکی را در استان خراسان جنوبی (بیرجند و قاین) و نوجوانی را در مشهد گذراند. در پاییز 1367 وارد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شد و از سال 1374 در رشته پزشکی مشغول به کار شد.
وی در سال 1376 وارد دوره تخصصی روانپزشکی شد و در سال 1379 بورد تخصصی روانپزشکی خود را با رتبه سوم در ایران دریافت کرد و به عضویت کادر علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درآمد، هرچند در سال 1383 تدریس در دانشگاه را ترک کرد. وی در سال 1393 به دعوت مرکز ملی مطالعات اعتیاد ایران (دانشگاه علوم پزشکی تهران)، اولین کلینیک دولتی درمان اعتیاد به الکل را در ایران راه اندازی کرد.
کتاب "شخصیت سالم" (هفت سوال کلیدی در روان شناسی سلامت و بالیدگی) اثراین نویسنده توسط نشر قطره به چاپ رسیده است.

کتاب شخصیت سالم

محمدرضا سرگلزایی
محمدرضا سرگلزایی روان‌پزشک، شاعر و نویسنده و پژوهشگر حوزه‌های فلسفه و اسطوره‌شناسی اهل ایران است. او۴ آبان ماه ۱۳۴۹ در زابل سیستان و بلوچستان متولد شد. او کودکی خود را در جنوب خراسان (بیرجند و قائن) و نوجوانی خود را در مشهد گذراند. زمان انقلاب ۱۳۵۷ او ۹ سال داشت. همزمان با پایان جنگ هشت ساله در پاییز ۱۳۶۷ وارد دانشکده پزشکی زاهدان شد و از سال ۱۳۷۴ به در حرفه پزشکی مشغول شده و طبابت خود را آغاز کرد. او ورود به قلمروی روان‌پزشکی را با خواندن آثار «کارل گوستاو یونگ&raqu...