کتاب بیستمین قربانی

The 20th Victim
کد کتاب : 40230
مترجم :
شابک : 978-6226372442
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بیستمین قربانی اثر جیمز پترسون

سه قربانی ، سه گلوله ، سه شهر.

جیمز پترسون کارآگاه پرفروش جهان است. او که خالق الکس کراس است ، بیش از هر رمان نویس دیگری که زنده است شخصیت های داستانی ماندگار تولید کرده است. او با خانواده اش در فلوریدا زندگی می کند.

Maxine Paetro داستان نویسی است که با جیمز پترسون در پرفروش ترین مجموعه های قتل زنان ، سریال های خصوصی و اعترافات همکاری کرده است. زن خدا؛ و دیگر رمانهای مستقل. او با همسرش جان در نیویورک زندگی می کند.
جیمز پترسون یکی از مشهورترین و پر فروش ترین نویسندگان در تمام دوران ها است. کتاب های وی بیش از 375 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. او نویسنده محبوب ترین مجموعه های دو دهه گذشته است - الکس کراس ، کلوپ قتل زنان ، کارآگاه مایکل بنت و رمان های خصوصی - و بسیاری از پرفروش های شماره یک دیگر از جمله رمان های عاشقانه و تریلرهای مستقل را نیز نوشته است.

جیمز علاقه زیادی به ترغیب کودکان به مطالعه دارد. او مجموعه ای از کتابها را برای خوانندگان جوان نوشته است. مثل:از جمله مدرسه راهنمایی ، من خنده دار ، شکارچیان گنج ، دفترچه های سگ و ماکس اینشتین. جیمز میلیون ها کمک بلاعوض به کتابفروشی های مستقل اهدا کرده و از یازده سال متوالی بیشترین نویسنده داستانهای بزرگسال در کتابخانه های انگلستان بوده است. او با همسر و پسرش در فلوریدا زندگی می کند.

کتاب بیستمین قربانی

جیمز پترسون
جیمز برندن پاترسون، زاده ی 22 مارس 1947، نویسنده ی آمریکایی است.پاترسون در نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد. او پس از سپری کردن دوران مدرسه، مدرک کارشناسی را در رشته ی زبان انگلیسی از کالج منهتن گرفت و کارشناسی ارشد همین رشته را با نمره ی ممتاز در دانشگاه وندربیلت گذراند. او سپس به کار بازاریابی و تبلیغات مشغول شد و پس از کناره گیری از این شغل در سال 1996، تمامی زمانش را به نوشتن اختصاص داد. جیمز پاترسون به همراه همسرش، سوزان، در پام بیچ فلوریدا زندگی می کنند. این زوج، صاحب پسری به نام جک هستند.