کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای

The One Minute Apology
(مهارت های زندگی)
کد کتاب : 40326
مترجم :
شابک : 978-9645634474
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

عذرخواهی یک دقیقه ای
The One Minute Apology
کد کتاب : 103313
مترجم :
شابک : 978-9648148749
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای اثر کنت بلانچارد

کتاب «عذرخواهی یک دقیقه‌ای»، به مسئله‌ای می‌پردازد که برای همه‌ی انسان‌ها در طول زندگانیشان کاربرد دارد. این کتاب به‌طور جامع، به سه موضوع اساسی می‌پردازد که یکی از آن‌ها پی بردن به اشتباهات خویش است. درواقع نویسنده در این کتاب از قانون و نیرویی می‌گوید که با استفاده از آن می‌توان زندگی و تصمیمات خویش را مورد کند‌و‌کاو قرار داد و در درجه‌ی اول، اشتباهات را تشخیص داد. مرحله‌ی دوم، عذرخواهی از کسانی است که خواسته یا ناخواسته با اشتباهی که ما مرتکب شده‌ایم دچار ضرر و زیان شده‌اند و زندگیشان تحت‌تاثیر قرار گرفته‌است. این کتاب به ما می‌آموزد که چطور به سراغ این آدم‌ها برویم و از آن‌ها طلب بخشش کنیم. مرحله‌ی بعد این است که ما باید در‌صدد جبران اشتباهات خویش برآییم و در مسیر درست زندگی قرار بگیریم. نویسنده با استفاده از یک داستان و تعدادی شخصیت، به این موضوعات پرداخته و یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه‌ی مهارت‌های زندگی را مورد تحلیل و بررسی قرار داده‌ است. این داستان راجع‌به شخصیتی است که می‌داند مدیرش دچار اشتباه شده اما نمی‌تواند او را متوجه اشتباهش کند؛ چرا‌که نمی‌داند چطور و با چه ادبیاتی باید با او رو‌به‌رو شود. در طول کتاب، مرحله‌به‌مرحله با این شخصیت و مدیر او پیش می‌رویم و شیوه‌ی درست حل‌مسئله را می‌آموزیم. هر آدمی در طول زندگی خود دچار اشتباهاتی می‌شود اما اقرار به اشتباه خویش و پیش گرفتن مسیر درست، مسئله‌ی مهمی است که اگر آن را بلد نباشیم، گرفتار مشکلات زیادی می‌شویم و سررشته‌ی امور از دستمان رها می‌شود.
از کن بلانچارد نویسنده‌ی این کتاب، پیش‌از این کتاب معروفی به نام «مدیر یک دقیقه‌ای» به چاپ رسیده که در کتاب «عذرخواهی یک دقیقه‌ای» نیز ارجاعاتی به آن داشته‌ است. او در حوزه‌ی کتاب‌های مربوط به مهارت‌های زندگی فعالیت دارد و در این شاخه، نویسنده‌ی پرفروشی محسوب می‌شود.

کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای

کنت بلانچارد
کنث هارتلی بلانچارد (به انگلیسی: Kenneth Hartley Blanchard) (زادهٔ ۶ می ۱۹۳۹ میلادی) نویسنده و کارشناس مدیریت اهل ایالات متحده است. او تاکنون بیش از ۶۰ کتاب نگاشته است که بیشتر آنها با حضور نویسندگانی دیگر بوده است. موفق ترین کتاب او با عنوان مدیر یک دقیقه ایبیش از ۱۳میلیون جلد فروش داشته و به زبان های زیادی ترجمه شده است.بلانچارد، مدیر ارشد معنوی شرکت های کن بلانچارد که مجموعه ای بین المللی در زمینه آموزش مدیریت و مشاوره است را بر عهده دارد. او این شرکت را به همراه همسرش مارجوری بلانچارد در ...