کتاب تا دیداری دیگر

We'll Meet Again
کد کتاب : 40327
مترجم :
شابک : 978-9645634153
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تا دیداری دیگر اثر مری هیگینز کلارک

کتاب «تا دیداری دیگر» درباره قتل یک پزشک محترم - و همسر زیبای جوان او متهم اوست که به این جنایت متهم شده است.

دکتر گری لاش، پزشک معروف گرینویچ، کانکتیکات و بنیانگذار مدیریت بهداشت HMO Remington، مرده است و جسدش در خانه اش پیدا شده. جمجمه او بر اثر ضربه ای با یک مجسمه سنگین برنزی خرد شده و همسرش، مولی، در رختخواب آغشته به خونش است. . این ادنا بری، خانه دار لاشس بود که صبح پس از بازگشت ناگهانی مولی از کیپ کاد، جایی که به محض اطلاع از خیانت همسرش به آنجا رفته بود، این کشف وحشتناک را انجام داد. با افزایش شواهد علیه مولی، وکیل او برای جلوگیری از محکومیت به قتل، اتهام قتل عمد را بررسی می کند.

مولی که نزدیک به شش سال بعد از زندان آزاد شد، دوباره بی گناهی خود را به خبرنگاران، از جمله دوست قدیمی مدرسه، فرن سیمونز، گزارشگر تحقیقی و مجری یک برنامه جنایی واقعی، ابراز می کند. مولی فران را متقاعد می کند تا در مورد مرگ شوهرش تحقیق و برنامه ریزی کند. با آشکار شدن جنبه های پنهان زندگی گری لاش و امور مدیریت بهداشت رمینگتون، آیا فران خود هدف بعدی قتل است؟

کتاب تا دیداری دیگر نوشته «مری هیگینز کلارک» یک رمان جنایی و پلیسی بسیار جذاب و پر تعلیق است که خواننده را به شدن درگیر ماجرای مخوف مجنایی خود می‎‌کند. این کتاب توسط «میهن قهرمان» به فارسی برگردانده شده است و نشر «لیوسا» نیز آن را منتشر کرده است.

کتاب تا دیداری دیگر

مری هیگینز کلارک
مری ترسا النور هیگینز کلارک کانهینی، زاده ی 24 دسامبر 1927، رمان نویس آمریکایی است.کلارک در همان سنین پایین نوشتن را شروع کرد و پس از چندین سال کار به عنوان منشی، یک سال را به عنوان مهمان دار هواپیما گذراند. او سپس ازدواج کرد و با نوشتن داستان های کوتاه، مخارج زندگی را تأمین می کرد.بعد از این که شوهرش در سال 1964 از دنیا رفت، کلارک به کار نوشتن متن برای رادیو مشغول شد تا این که به اصرار مدیر برنامه هایش، به نوشتن رمان روی آورد.رمان های پرتعلیق این نویسنده به موفقیت های زیادی دست یافت و تا سال...
نکوداشت های کتاب تا دیداری دیگر
Clark is a master of suspense and an excellent storyteller.
کلارک استاد تعلیق و داستان نویس عالی است.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب تا دیداری دیگر (لذت متن)