کتاب شکست سرطان با نیروی ذهن

Defeating Cancer With the Power of Mind
کد کتاب : 40337
شابک : 978-6009951482
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شکست سرطان با نیروی ذهن اثر علیرضا میرزایی

کتاب شکست سرطان با نیروی ذهن نوشته علیرضا میرزایی، راهکارهایی را به شما ارائه می دهد که با استفاده از آن ها می توانید در صورت ابتلا به انواع سرطان با کمک قدرت ذهن این بیماری را شکست دهید.
نیروی ذهن را می توان به عنوان قدرتمندترین ابزاری که خداوند در اختیار انسان قرار داده است و شاه کلید رهایی از سرطان دانست؛ با این حال، قدرت ذهن در درمان سرطان، اغلب نادیده گرفته می شود و تقریبا در هیچ کدام از مراکز درمانی طرز استفاده از این قدرت در غلبه بر سرطان، به بیماران آموزش داده نمی شود. با یک پرس وجوی ساده می توان دریافت که غالب مبتلایانی که باورشان از ابتدا غلبه بر سرطان بوده، در نهایت سرطان را شکست داده اند و بالعکس.
کتاب های مختلفی تاکنون در زمینه استفاده از ذهن ناخودآگاه نوشته شده است. با این حال، تقریبا در هیچ کدام از این کتاب ها، استفاده از ذهن ناخودآگاه به صورت گام به گام آموزش داده نشده و بنابراین کماکان علاقه مندان به استفاده از این قدرت خدادادی با ابهامات متعددی در این زمینه مواجه هستند. در این کتاب استفاده از ذهن ناخودآگاه به صورت گام به گام آموزش داده شده و غلبه بر سرطان به عنوان یک مثال عملی ذکر شده است.
هدف اصلی کتاب شکست سرطان با نیروی ذهن (Defeating Cancer with the Power of the mind)، آموزش روش های برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه است و سرطان تنها به عنوان نمونه ای از این برنامه ریزی ها در نظر گرفته شده. بدون شک وقتی با اصول عملکرد ذهن ناخودآگاه آشنا شوید، دیگر محدودیتی برای استفاده از آن نخواهید داشت و قادر خواهید بود از آن برای تحقق تمام رویاهایتان استفاده نمایید.

کتاب شکست سرطان با نیروی ذهن

دسته بندی های کتاب شکست سرطان با نیروی ذهن