کتاب موفقیت از آن شماست

Succeed for Yourself
(نیروی درون خود را برای رسیدن به کامیابی و خوشبختی آزاد کنید)
  • 17,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: لیوسا لیوسا
    نویسنده:
کد کتاب : 40357
مترجم :
شابک : 978-6005138290
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب موفقیت از آن شماست اثر ریچارد دنی

هیچ عاملی در دنیا جای مداومت را نمی گیرد. استعداد هرگز جای تلاش و ابرام را پر نمی کند. دنیا پر از شکست خوردگانی است که جملگی با استعداد بوده اند. نبوغ هم جای ابرام و مداومت را نمی گیرد. بسیاری از نوابغ به جایی نمی رسند. تحصیلات هم جای ابرام را پر نمی کند. دنیا پر از تحصیل کرده های ناموفق. تنها مداومت و پشتکار و عزم راسخ است که اهمیت دارد.
از جمله دشوارترین تعاریف، تعریف موفقیت است. دلیل واضحی هم دارد. هرکس موفقیت را به شکلی برداشت می کند، اما بدون توجه به اینکه شما از آن چه برداشتی دارید، باید بگویم این کتاب راه موفق شدن را به شما نشان می دهد.
متاسفانه رسانه های گروهی تحت تاثیر عطش مفرط خود به پیروی از مسائل احساسی، اخبار و داستان ها، با این مفهوم برخوردی صادقانه نمی کنند. بسیاری از ما طوری شرطی شده ایم که گمان می کنیم موفقیت تنها در انباشت پول و ثروت خلاصه می شود. و این ها موفقیتی است که رسانه های گروهی سعی در القای آن به ما دارند.
جمعی دیگر موفقیت را در رسیدن به مقام قهرمانی در یک رشته ی ورزشی، رسیدن به قدرت سیاسی یا دستاوردی عظیم در صنعت و بازرگانی می بینند. اما به نظر نمی رسد والدینی که فرزندان خود را در خانواده ای شاد و امن بزرگ می کنند یا مدیرانی که کارکنان خود را به سوی دستاوردهای بیشتر رهنمون می شوند، جایی در میان افراد موفق داشته باشند.

کتاب موفقیت از آن شماست

ریچارد دنی
ریچارد دنی (Richard Denny )۱۹۴۴ میلادی - بریتانیایی، از صاحب نظران، سخنرانان و نویسندگان پیشتاز بریتانیایی است که در بسیاری از کشورهای دنیا و حتی در ایران به ایراد سخنرانی پرداخته است. او نویسنده ۶ کتاب پرفروش است که اکثر آنها در ۴۶ کشور جهان و به ۲۶ زبان منتشر شده اند.