کتاب نیایش و شفای وجود

Prayer and the Five Stages of Healing
  • 14,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: لیوسا لیوسا
    نویسنده:
کد کتاب : 40384
مترجم :

شابک : 978-6005138467
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 310
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نیایش و شفای وجود اثر ران رات

نیایش کلید شفا یافتن است؛ نه فقط شفای جسمانی که شفای معنوی و احساسی. کتاب نیایش و شفای وجود، به قلم ران رات، راهنمایی است برای تعالی زندگی همراه با نیایش و آمیختن آن به هر جنبه ی زندگی روزانه. نیمه ی نخست این کتاب به رابطه ی نیایش با پنج فرایند شفا یافتن بر اساس آموزه های مراحل مطرح شده در ادبیات عرفانی جهان می پردازد و نیمه ی دوم آن، به روش های نیایش کردن اختصاص دارد که نتیجه ی سال ها تجربه ی نویسنده در عرصه ی دعا و شفا است.
در ضمن، هر فصل کتاب شامل یک یا چند جمله ی دعایی و تمرین معنوی است که با این اهداف طراحی شده اند تا به شما کمک کنند هرچه بیشتر به اصول نیایش کردن واقف شوید، و همچنین یاری تان کنند آن ها را به شیوه ای هدفمند در زندگی تان اجرا کنید.

کتاب نیایش و شفای وجود

ران رات
ران رات (Ron Roth)، نویسنده عرفانی و پرفروش امروزی، هزاران نفر را به واسطه لطف معنوی قدرتمندی که بیش از سی سال پیش به او وارد شده، شفا بخشیده است. افراد با اعتقادات و آداب و رسوم مختلف مسافت زیادی را از سراسر جهان طی کرده بودند تا در مراسم عمومی وی در ایالات متحده شرکت کنند. بهبودهای معجزه آسای از انواع مختلف همچنان گزارش می شود. اما همانطور که ران همیشه به همه یادآوری می کند، "خدا شفا می دهد. من این کار را نمی کنم."