کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی

Persuasive speech design
کد کتاب : 40395
شابک : 978-6003400672
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی اثر جمال قمری

طراحی نطق فقط به معنی چیدن یک مجموعه محتوا نیست، بلکه گاه نیاز پیدا می کنید درباره سبک ارائه نطق، مطرح کردن یا نکردن یک موضوع، خلاصه گویی یا تفصیل حول یک مبحث تصمیم بگیرید.
در گذشته امپراتور با بلند کردن انگشت شست و بالا یا پایین بردن آن، سرنوشت گلادیاتور را مشخص می کرد. امروز هم اوضاع تغییر چندانی نکرده چرا که امروز عصر تکنولوژی تلفن همراه است و بدترین اتفاقی که ممکن است برای شما بیفتد این است که بعد از یک دقیقه سخنرانی حیاتی و نطق پر اهمیت، به چشم خود ببینید که تصمیم گیرندگان کلیدی داخل سالن، موبایل در دست، سرشان را پایین انداخته اند و با انگشت شستی که بالا و پایین می رود درباره تأثیر نطق شما به شما بازخورد می دهند!
اگر نطق شما نتواند مخاطب را قانع کند، احتمال شکست آن بسیار زیاد است. امروزه عمر توجه مخاطب از همیشه کوتاه تر است. شاید حالا دیگر تکان دادن انگشت شست پایان زندگی شما را مشخص نکند، اما می تواند نشانه روشنی از مرگ زودهنگام نطق شما باشد.

کتاب طراحی نطق و سخنرانی اقناعی

جمال قمری
جمال قمری متولد سال 1358، متخصص مهارت‌های مذاکره، سخنرانی و فن بیان، مدرس و مشاور کمپانی‌های داخلی و بین المللی، مبتکر طراحی و نگارش تخصصی نطق‌های اقناعی، خالق تنها آزمون هوش مذاکره در ایران، ، مدرس و مشاور در شبکه جهانی The New Management Network، سخنران حرفه ای، مبدع مدل سخنرانی 4Es، داور مسابقات سخنرانی، نویسنده هفت عنوان کتاب و ده ها مقاله می باشد.جمال قمری در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود، تجربیات مختلفی در کارآفرینی، مدیریت عامل و مدیریت تیم‌های کوچک و بزر...