کتاب نگران نباشید

How Not to Worry
چگونه بر نگرانی خود غلبه کنیم؟
  • 25 % تخفیف
    100,000 | 75,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ابوعطا ابوعطا
    نویسنده:
کد کتاب : 40664
مترجم :
شابک : 978-9641701682
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب نگران نباشید اثر پل مک گی

انسان ها در زندگی روزمره خود با انواع استرس ها، اضطراب ها و نگرانی ها و البته ترس ها مواجه می شوند اما در شناخت این موارد و تفکیک موارد مفید و غیر ضروری گه گاه ناتوان هستند. کمتر کسی می داند که چه تفکر نگران کننده ای ارزش توجه و رسیدگی را دارد و چه تفکری ندارد. چگونه می توان از تبدیل نگرانی ها به اضطراب ها و استرس های کشنده جلوگیری کرد.
کتاب ارزشمند نگران نباشید در ابتدا با اصلاح دیدگاه شما به نگرانی ها، استرس ها،ترس ها و اضطراب ها شما را توانمند می سازد تا تفکرات نگران کننده خود را شناسایی و دسته بندی کنید. این کتاب گران سنگ همچنین به شما می آموزد چگونه نگرانی های مفید خود را دنبال کرده و از روش های منطقی به اهداف خود دست یابید.
این کتاب ذهن شما را باز تعریف کرده و شما را در مسیر غلبه بر ترس ها یاری می رساند. شما را توانمند می سازد که روابط خود و شرایط زندگی تان را بهبود بخشید و در عین دست و پنجه نرم کردن با رقابت های دنیای مدرن، از جنگیدن با مشکلات لذت ببرید و با خودباوری و اعتماد به نفس بر ترس ها و نگرانی های خود غلبه کنید. این کتابی است که می تواند مثبت اندیشی را در شما تقویت کند.

کتاب نگران نباشید

پل مک گی
پل مک گی (Paul McGee) (متولد 1964 ، Sale ، انگلستان) پرفروش ترین نویسنده كاپستون در تمام دوران ها است. وی یک سخنران اصلی و مربی عملکرد بین المللی است و سابقه خود را در روانشناسی با طنزهای زیادی و بینش های عملی ترکیب می کند. او مدیرعامل شرکت آموزش و آموزش خودش و خالق افتخار SUMO است.