کتاب رقابت در هنر مدرن

The Art of Rivalry
دوستی،خیانت و پیشرفت
کد کتاب : 40701
مترجم :
شابک : 978-6001642401
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رقابت در هنر مدرن اثر سباستین اسمی

چگونه می توان به حقیقت آنچه اتفاق افتاده وفادار ماند؟ آیا بدون در نظر گرفتن آسیب تحمیل شده به آن دین اعتراف می کنید؟ و همین طور به آسیبی که خود شما وارد کرده اید؟ چنین پرسش هایی بسیار مبهم هستند. اما این کتاب با بازگویی چهار داستان حول این پرسش ها می گردد.
در هر بخش، دو شخص با خصوصیات اخلاقی متفاوت به سوی هم جذب شدند که هر دو شخص در آستانۀ خلق شاهکارهای اصلی خود بودند.
هر داستان کتاب، با گام هایی پر از تردید، گرایشی ناگهانی از هنرمندی در مرکز توجه به هنرمندی دیگر را دنبال می کند، این جنبش خلاقانۀ مهم به سوی استقلال پیش می رود و نویسنده آن را یافتن پندار خود می نامد. چنین جست و جویی برای یافتن استقلال و برتری معنوی که بر ضد تمایل به سازگاری و تساوی با دیگران عمل می کند، بخشی طبیعی از ساختار هر هویت مقتدر و خلاق را تشکیل می دهد. اما داستان ها، همچنان از شوق متجدد این هنرمندان برای یکتایی، بداعت و بی نظیر بودن و برای به دست آوردن عظمتی بی همتا سخن می گویند.

کتاب رقابت در هنر مدرن

سباستین اسمی
سباستین اِسمی از سال 2008 تاکنون منتقد هنری بوستون گلوب بوده است. او در سال 2008 برای نقد هنری در جشنوارۀ پولیتزر جایزۀ دومین نفر را به دست آورد و همچنین در سال 2011 نفر اول در این رقابت شد. اِسمی پیش از آمدن به بوستون در سیدنی منتقد هنری نشریۀ آسترالین بود. پیش از آن، او به مدت چهار سال در بریتانیا می‌زیست و در نشریۀ دیلی ‌تلگراف، گاردین، آرت‌ نیوزپِیپر، ایندیپِندِنت، پراسپکت و اسپِکتِیتور می‌نوشت. او مؤلف کتاب لوسین فروید است و اکنون در کالج ولسلی مشغول تدریس نویسندگی است.
قسمت هایی از کتاب رقابت در هنر مدرن (لذت متن)
دیگران همیشه اندک جسارت مکشوف در اثر یک دوست را تکرار می کنند.

نقاشی کشیدن به اندازۀ ارتکاب جرم، به حیله گری، بدذاتی و خباثت نیاز دارد.

مسئله این است، تا زمانی که با ذره بین به پیکرهای مایبریج نگاه نکنید، به سختی می توانید تشخیص دهید که آیا با یکدیگر می جنگند یا هم آغوشی می کنند.