کتاب بازی دوران و رساله ای درباره دستمال

Armenian Drama
کد کتاب : 40745
مترجم :
شابک : 978-6008211402
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 45
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بازی دوران و رساله ای درباره دستمال اثر کارینه خودیکیان

کتاب بازی دوران و رساله ای درباره دستمال اثر کارینه خودیکیان، دارای دو نمایشنامه ارمنی به نام های «بازی دوران» و «رساله ای درباره دستمال» است.
نمایشنامه «بازی دوران» در ناکجاآباد اتفاق می افتد و درباره حاکمی است که تصمیم می گیرد یک روز از تاریخ را حذف کند ولی موفق نمی شود.
نمایشنامه ی «رساله ای درباره دستمال» به دستمال اوتلو اشاره دارد که دارای سه بازیگر زن است که تک تک روی صحنه می آیند و نمایشی بسیار زیباست. این نمایشنامه تاکنون بارها اجرا شده، در واقع نمایشی است که سه نفر مونولوگ می گویند و صحنه ای نیست که این سه باهم روی صحنه حاضر شوند.
کارینه خودیکیان (Karine Khodikyan) نمایشنامه نویس برجسته ارمنستان است. آثار او پیوسته در ارمنستان و دیگر کشورها اجرا می شوند. وی مدیر مسئول و سردبیر فصلنامه تخصصی درامادورگیا و برنده ی جایزه بین المللی بهترین مقاله اجتماعی از دفتر سازمان ملل در ایروان است.

کتاب بازی دوران و رساله ای درباره دستمال

کارینه خودیکیان
کارینه خودیکیان یک نمایشنامه نویس، فیلمنامه‌نویس، نویسنده داستان و روزنامه نگار تحسین شده است. وی بیش از 12 سال سردبیر بخش داستان و شعر در مجله Garun بود و از سال 2011 سردبیر دبیرخانه Grankat Tert بود.
دسته بندی های کتاب بازی دوران و رساله ای درباره دستمال